• Moro! Perinteinen Ilvesfoorumin kevätveikkaus järjestetään nyt jo kymmenettä kertaa. Suuren suosion saavuttanut veikkaus järjestetään omassa osiossaan täällä. Kaikki joukolla mukaan, ja veikkausonnea!

Osasto 41

Status
Viestiketju on suljettu.
Annan vinkin elämään. Keskity omaan tekemiseen, älä muiden, kehu itseäsi ja omaa viiteryhmää, älä hauku tai solvaa muita. Elämä helpottuu kummasti ja toimii myös elämän muilla osa-alueilla kuin jääkiekkofanittamisessa.

Suosittelen sinulle

Koodilla: Moraalinvartija ilmaset postitukset

Annan vinkin elämään. Keskity omaan tekemiseen, älä muiden, kehu itseäsi ja omaa viiteryhmää, älä hauku tai solvaa muita. Elämä helpottuu kummasti ja toimii myös elämän muilla osa-alueilla kuin jääkiekkofanittamisessa.
1000053477.jpg

Niin, minä en solvaa missään urheilutapahtumassa vastustajaa tai vastustajan kannattajia. Ilveksen peleissä käyn kannattamassa Ilvestä, en solvaamassa Ilveksen pelaajia tai vastustajan pelaajia tai kannattajia. Ota mallia. Elämä helpottuu.
Sen sijaan solvaat Ilveksen kannattajia internetissä.

@Kiekkopanda onko huono päivä?
Taino toki meillä kaikilla on, useita viikkojakin vielä. Mutta vähän voisit kuitenkin rauhoittua, laita puhelin hetkeksi sivuun ja palaa myöhemmin.
Olen ihan rauhallinen, ulkoisesti myös tappion hetkellä. Ota mallia, äläkä kiukuttele. Jonain päivänä Ilves voittaa, usko siihen äläkä hauku muita ja kaikkein vähiten joukkuetta ja pelaajia jota kannatat.

Olen ihan rauhallinen, ulkoisesti myös tappion hetkellä. Ota mallia, äläkä kiukuttele. Jonain päivänä Ilves voittaa, usko siihen äläkä hauku muita ja kaikkein vähiten joukkuetta ja pelaajia jota kannatat.
Mikäli olet ihan rauhallinen tuommoisen esityksen ja housuun paskomisen jälkeen, niin seura ja tappio tuskin sinulle merkitsee enempää, kun suurimalle osalle mouhoista eilinen voitto

Mikäli olet ihan rauhallinen tuommoisen esityksen ja housuun paskomisen jälkeen, niin seura ja tappio tuskin sinulle merkitsee enempää, kun suurimalle osalle mouhoista eilinen voitto
Totta kai minäkin olin pettynyt ja sisällä kiehui. Pointti tässä on se, että pelaajia harmitti varmasti pelin lopputulos vielä enemmän ja onhan se aivan uskomattoman sikamaista käytöstä mennä huutamaan heille törkeyksiä 5 minuuttia pelin jälkeen ja sen jälkeen esiintyä ainoana oikeana Ilves fanina, ylituomarina ja ainoana joka on tehnyt kaiken oikein.

Solvaan huonoa käytöstä ja huonosti käyttäytyviä ”kannattajia”.
Käy lukeen mun aikaisempi viesti. Pelaajat ei todellakaan rikki tuosta palautteesta mene. Etenkin kun loppujen lopuksi melko kesyä oli se palaute. Ainoastaan arvostavat sitä että kuinka paljon me kannattajat välitetään joukkueesta ja sen pelaajista.

Status
Viestiketju on suljettu.
Takaisin