Don Corleone
Luottopelaaja
No pyro no partyVittu säki oot yks hapentuhlaaja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No pyro no partyVittu säki oot yks hapentuhlaaja
Oma jengi voittaa ja ilta menee tunteiden purkamisessa meidän foorumilla?Vittu säki oot yks hapentuhlaaja
Kappas itse rauho moiskari löytänyt tiensä tänneVittu säki oot yks hapentuhlaaja
Kannatti Ilvestä helvetin hyvin alusta loppuun toisin kuten esim. onssit?Osasto mitä saatanaa te teette?
Kollektiivista porttikieltoa ei voi ryhmälle antaa, mutta yksittäisille henkilöille voi tietyin edellytyksin.Voi vaan olla, että tappara lätkäsee jonkunnäkösen kiellon seiskapeliin (jos/kun sellainen tulee). Silloin todellakin Osaston tukea tarvitsisi, niin se miinuspuoli tällä kyllä on.
Huvittavaa toki muuten tänään oli se, että Kääriäinen itse päätti, että katsomo tyhjennetään ja peli keskeytetäänDumarit eivät halunneet keskeyttää vaan peliä vain.
Joo varmastikin tosiasiassa näin on, että ylempää on tullut ohjeistus.Kollektiivista porttikieltoa ei voi ryhmälle antaa, mutta yksittäisille henkilöille voi tietyin edellytyksin.
Kääriäinen on vain viestintuoja. On varmasti saanut Tapparan turvapäälliköltä tms. ohjeet tuohon kuulutukseen.
Liiga on ottelujärjestäjä näissä peleissä ja x määrän kiintiöt ovat pakollisia.voisiko tappara yksinkertaisesti vain olla myymättä seisomakatsomopaikkoja yhtään mihinkään
Saa tulla vitun pelletKappas itse rauho moiskari löytänyt tiensä tänne
Wööwöö. Ylihuomenna olis koulupäivä taas. Varo ettei unirytmi mee pilalle.Saa tulla vitun pellet
hei hei hei Rauhotu ny vähäSaa tulla vitun pellet
Saitko jo bännit omalle palstalle?Saa tulla vitun pellet
Jos strobosekoilun ottaa pois, taas oli kympin suoritus. Kuului Osasto paljon paremmin lähetykseen kuin onssit.Paskaa:
Riskeerata mahdollisuus kannattaa joukkuetta yhden saatanan vilkkustrobon takia.
Erinomaista:
Kannatus läpi ottelun ja jääräpäisyys jäädä huutamaan katsomon tyhjennyskuulutuksesta välittämättä loppuun saakka.
Miks nää kaikki mouhot räyhää meidän foorumilla? Eiks teillä oo oma?Haka helvettiin! Vitun pellet
Painu mouho vittuun täältäHaka helvettiin! Vitun pellet
Saitko jo bännit omalle palstalle?