Ozku
Vakiokokoonpanossa
Nonii kiitoksia!kts sposti!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nonii kiitoksia!kts sposti!
Miksi tällästä ai-paskaa osaston ketjussa?
Ylipäätänsä kaiken tällaisen typerän AI-kurapaskan voisi kieltää ihan kaikista jääkiekon ja jalkapallon ketjuista.Miksi tällästä ai-paskaa osaston ketjussa?
Mikä tää on? Kamala!
Pitäskö hankkia osaston jäsenyys? Pohtinut tässä nyt jonkin aikaa. Natsais paskaks.
Perkele, kyllä lähtee töitten jälkee
- Kannattajamatkat alennettuun hintaan
- Ilves-kaupasta vähintään 10€ ostoksista -15%
- Kausikortti seisomokatsomoon 199€ norm. 350€
SaaNyt kun olen hakenut jäsenyyttä tms, niin eiks ton kortin saa google wallettiin esimerkiksi?
Ei ole tehty päätöstä. Mutta tuntumani on, että tuskin siihen mennään. Lisäksi se on mouhojen järjestämää peliEnsi viikon perjantaina Hakametsään juomaan kaljaa ja huutamaan mouhoille törkeyksiä? Itse ainakin kysymättä mukana.
Eikö tuo ole 50-50 järjestetty jossa jaetaan tulot? Vai muistanko väärin?Ei ole tehty päätöstä. Mutta tuntumani on, että tuskin siihen mennään. Lisäksi se on mouhojen järjestämää peli
Minun mielestäni vastuu siirtyy joka vuosiEikö tuo ole 50-50 järjestetty jossa jaetaan tulot? Vai muistanko väärin?
Eikö tuo ole 50-50 järjestetty jossa jaetaan tulot? Vai muistanko väärin?
Ei vaan muistelen että myös tampere cupissa jaetaan tasan voitot ja kulut. Voin olla väärässäTuskin tuon vuoksi kannattaa mitään 50/50 järjestelmää laatia. Kumminkin aina toinen seura ollut järjestäjän vastuulla.
Areenan ensimmäiset paikalliset oli 50/50, jos mahdollisesti siihen sekoitat?
Ei vaan muistelen että myös tampere cupissa jaetaan tasan voitot ja kulut. Voin olla väärässä
Ilves+?En minäkään varmaksi sano, mutta olisi lähinnä loogista, koska ovat vuorollaan muutenkin vetovastuussa.
Sinänsä iso muutos tulossa, koska ilmeisesti Aamulehti ei ole enää turnauksen sponssina. Tiedä sitten kuka ja miten näyttää matsit? Ainakaan Aamulehden tulevissa, eikä myöskään Solidsportin tulevissa lähetyksissä ei ole mitään mainintaa Tampere-Cupista.
Ilves+?