931931
Luottopelaaja
Täytyy muistaa se että järkkäreiksi päätyy ne jotka saa hylsyn poliisikoulun psykologisista kokeista.
No jos edes hakee poliisikouluun, on vähän enemmän hylsyjä ehtinyt tulla. #lukeajakirjoittaa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Täytyy muistaa se että järkkäreiksi päätyy ne jotka saa hylsyn poliisikoulun psykologisista kokeista.
oli kyllä aikasmoinen järkkäreiden ylilönti. Aikalailla paljon junnuja aka alaikäsiä jne. Mutta käsky selvästi ylempää jne.
En ole osaston aktiivi, en ole heiluttamassa lippuja itse, mutta uskaltanen vastata:Ihan asiallisesti kysyn: Kuinka se että Ilveskannattajat eivät muutamassa Tapparan järjestämässä matsissa saa heiluttaa pelin käydessä isoja lippuja vaikuttaa Ilveksen kannattajatoimintaan negatiivisesti?
En voisi. Saat ihan itse kaivaa ne syyt täältä. Siinä sun aikas kuluukin mukavasti niin ei tarvi olla kokoajan kitisemässä.Voisitko selostaa vielä kerran. Ihan asiallisesti kysyn: Kuinka se että Ilveskannattajat eivät muutamassa Tapparan järjestämässä matsissa saa heiluttaa pelin käydessä isoja lippuja vaikuttaa Ilveksen kannattajatoimintaan negatiivisesti?
tuohon asti ei olisi pitänyt mennä vaikka sitä lippua ei annettaisi.
Kaiketi juurikin siihen on vedottu, että kannattajakatsomon takana olevilta paikoilta näkyvyys rajoittuu.Onko nyt niin, ja korjatkaa jos olen väärässä, että tuo lipun heilutus kielto johtuu takana olevista inva paikoista? Näin olen ymmärtänyt. Jos näin on, ja liput todella tekevät näköhaittaa näillä paikoilla oleville, ei tuossa papparan säännössä sikäli ole juuri nokankoputtamista. Onko Ilveksen isännöimissä otteluissa inva paikat saman katsomon takana? Pahoittelen tietämättömyyttäni katsomojärjestelyissä. Mutta jos isot liput aiheuttavat näköhaittaa muutenkin liikuntarajoitteisille, on aika kusipäistä toimintaa ignoorata heidät, ja heiluttaa lippua pelin ollessa käynnissä. Invapaikkojen sijoittaminen muualle vaatianee kaikenlaisia toimia esteettömyyksineen ym että tuskin kesken kauden onnistuu?
oli kyllä aikasmoinen järkkäreiden ylilönti. Aikalailla paljon junnuja aka alaikäsiä jne. Mutta käsky selvästi ylempää jne.
Olen samaa mieltä. Silti täältäkin palstalta on saanut lukea miten faniskenessä jos provosoidaan tms niin voi tulla leukaperät kipeäksi.tuohon asti ei olisi pitänyt mennä vaikka sitä lippua ei annettaisi.
raja vedetään järjellisyyteen ja oikean uhan arvioimiseen. se lippu ei varmastikaan siellä ketään satuta. Kahdenkymmenen järjestyksenvalvoja rynniminen katsomoon taas suurella todennäköisyydellä tulee jotakuta satuttamaan. Kuulostaa siltä, kuin nämä järjestyksenvalvojat olisivat kohdelleet sitä lippua, kuin reppuun piilotettua pommia.Ja mihin se raja vedetään? Milloin säännöt ovat sellaisia, ettei niitä tarvitsisi noudattaa?
Säälittävää toimintaa Tapparalta kieltää liput toisen joukkueen faneilta mutta itse heiluttavat samanlailla.Käypäs poistamassa videosi
MOUHOOOOOO*kritisoi osaston toimintaa, ”perkeleem mouho,!”*
Säännöt on keksitty. Ei maailma toimi ilman sääntöjä. Ihan turhaa teidän itkeä tästä.
Tätäkään episodia ei olisi tapahtunut jos Tappara olisi päästänyt osaston ylälehtereille mikä oli kaikin puolin hyvä ratkaisu runkosarjassa. Ei siellä ylälehtereillä nytkään ketään ollut, niin olisivat saaneet sinne edes jonkun. Mutta kun, ei tappara voi sallia että ilves kannustaa paremmin, kauniimmin ja kovempaa kuin tappara!
Raja varmaan menee siinä, että vastataan ehkä provosoivaan, mutta harmittomaan tekoon väkivallalla ja voimakeinoin. Luulisi sen olevan aika simppeliä.Ja mihin se raja vedetään? Milloin säännöt ovat sellaisia, ettei niitä tarvitsisi noudattaa?
Mitä vittua mä juuri todistin![]()
Raja varmaan menee siinä, että vastataan ehkä provosoivaan, mutta harmittomaan tekoon väkivallalla ja voimakeinoin. Luulisi sen olevan aika simppeliä.
No siis järkkärit tekevät työtään niiden sääntöjen pohjalta jotka ottelutapahtuman järjestäjä antaa. Järkkärit siis tekivät mitä sopimuksen mukaan pitäisi tehdä.
Se että tilanne eskaloitui fyysiseksi ei tietenkään ole hyvä asia, mutta edelleen sitä mieltä että vikaa on molemmissa.
Isommat rahat saisi, jos päästäisi Osaston parvelle ja myisi istumapaikkoja päätyyn, kun niille alemmille riveille penkit on kuitenkin mahdollista laittaa. En toki tiedä kuinka iso työ se olisi.Silloin sinne ei olisi voinut myydä 49 - 79€ hinnalla istumapaikkoja. Raha ajoi kompromissin edelle.