• Moro! Perinteinen Ilvesfoorumin kevätveikkaus järjestetään nyt jo kymmenettä kertaa. Suuren suosion saavuttanut veikkaus järjestetään omassa osiossaan täällä. Kaikki joukolla mukaan, ja veikkausonnea!

Otto Latvala

No haloo :D täysi vahinko ja Keskiseltä kuoleva joutsen. Latvalan virhe toki, mutta huonoa tuuria.
Juuri näin, ja yleensä näistä tullut 2min kun osui se mailan varsin eikä kärki

Otto on kyllä hyvä, sanoisin jopa loistava. Pari kautta jatkoa kiitos! Eihän tämmösiä kavereita puissa kasva. Toivottavasti on annettu huomatta palkankorotus.

Kiinnostaa muiden mielipiteet, oliko Otto Latvalan jatkot syksyllä hyvä vai huono asia? Puhutaan nyt kokonaiskuvasta, ei pelkästään tästä pelistä. Ihmettelen, miten tämmöselle pelaajalle pitää noin alussa saada jo jatko taskuun, tuskin mikään Liigan halutuin pelaaja kyseessä. Itse olisin jo valmis luopumaan kyseisestä kaverista

Kiinnostaa muiden mielipiteet, oliko Otto Latvalan jatkot syksyllä hyvä vai huono asia? Puhutaan nyt kokonaiskuvasta, ei pelkästään tästä pelistä. Ihmettelen, miten tämmöselle pelaajalle pitää noin alussa saada jo jatko taskuun, tuskin mikään Liigan halutuin pelaaja kyseessä. Itse olisin jo valmis luopumaan kyseisestä kaverista
Periaatteessa olin vastaan, mutta näissä pleijareissa Ode on ollut kyllä 99% ajasta helvetin hyvä. Tosi jämäkkää tekemistä poislukien noi pari aivopierua. Siis ihan valtava ero esimerkiksi tänään nähtyyn Soiniin. Vahvasti pelaa tilanteet.

Kyllä ihmetystä aiheutti, että iskettiin jatkot tiskiin. Olisin tämän kauden jäljestä sanonut kiitos ja näkemiin. Jotain spesiaalia kaverissa varmaan on mitä en mie ja muut ihmettelijät nähdä.

Mielestäni ei näyttänyt vahingolta. Pelikieltoa tuskin tulee kuitenkaan.
Eihän siinä oo yhtään mitään järkeä, että tarkotuksella pelais ittensä ulos pelistä. Kyllä noi tietää, että tua on videot. Ei siinä ollut mitään provoa tai mitään. Tietysti oli vahinko. Mailaa luultavasti haki.

En liputtanut jatkoa silloin enkä liputa edelleenkään. Toki nyt sillä ei ole sitäkään vähää väliä, kun mies Ilveksessä jatkaa. Täyttänyt seiskapakin roolin hyvin, mutta vastapainona lahjoitti KalPalle yhdessä tappiomatsissa melko ratkaisevan maalin ja tänään käytännössä kusi hommn heti alussa. Raskaista ovat nämä miinukset.

En liputtanut jatkoa silloin enkä liputa edelleenkään. Toki nyt sillä ei ole sitäkään vähää väliä, kun mies Ilveksessä jatkaa. Täyttänyt seiskapakin roolin hyvin, mutta vastapainona lahjoitti KalPalle yhdessä tappiomatsissa melko ratkaisevan maalin ja tänään käytännössä kusi hommn heti alussa. Raskaista ovat nämä miinukset.
Ristiriitainen juttu että tulee näitä ratkaisuja. Toisaalta pelaa yleensä ok. Aivopierut toki jostain kertoo.

Takaisin