Torski
Tähtipelaaja
Tulosveto kautta näkyy mullaErikoista, ei minun Veikkaus-sivulla näy.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tulosveto kautta näkyy mullaErikoista, ei minun Veikkaus-sivulla näy.
No ei toi HIFK nyt niin paska kokoonpano ole kuin oletin,pari hyvää kenttää ja pakkiparia.
No onhan nyt tuo kasaa paskaa niillä. Ykköspakkiparikin aivan hasardiNo ei toi HIFK nyt niin paska kokoonpano ole kuin oletin,pari hyvää kenttää ja pakkiparia.
Pitkävedon kautta ja tilastot niin löytyy selaimella ainakin kokoonpanot. Hifk näkyy, Ipa puuttuu.Erikoista, ei minun Veikkaus-sivulla näy.
Jansson ja Pyöveli teippaa juuri pelaajia kasaanMISSÄ MEIDÄN KOKOONPANOT ON!
Sund- Larsen. Potentiaalia on..No onhan nyt tuo kasaa paskaa niillä. Ykköspakkiparikin aivan hasardi
Mää otan kopin tästä narratiivista!Voisko joku perustaa ”Kenkää Timo Peltomaalle” -ketjun.
Riittää kun joku vaihtaisi/sponsoroisi Tinken Casioon patterit. Jalolla on kirstu todella tiukalla.Voisko joku perustaa ”Kenkää Timo Peltomaalle” -ketjun.
Tinke on vaan Valkeakosken ajassa. Kai ne sieltä parin tunnin sisään tulee!Riittää kun joku vaihtaisi/sponsoroisi Tinken Casioon patterit. Jalolla on kirstu todella tiukalla.
Olisiko jollain hetki aikaa puhua tästä suojatyöpaikkalaisesta?Tinke on vaan Valkeakosken ajassa. Kai ne sieltä parin tunnin sisään tulee!
Hys nyt saatana, älä anna Eskolle mahdollisuutta…Olisiko jollain hetki aikaa puhua tästä suojatyöpaikkalaisesta?
Turha odottaa vierasreissuilta pisteitä niin kauan kun Tinke on joukkueenjohtaja. Huhut kertoo, että siellä nukutaan koulujen liikuntasaleissa kun ei tämä sankari osaa varata hotelleja.
Saatanan Rauman Lukon kätyri.Olisiko jollain hetki aikaa puhua tästä suojatyöpaikkalaisesta?
Turha odottaa vierasreissuilta pisteitä niin kauan kun Tinke on joukkueenjohtaja. Huhut kertoo, että siellä nukutaan koulujen liikuntasaleissa kun ei tämä sankari osaa varata hotelleja.