PE 6.3.2026 | Ilves - Tappara

Oon miettinyt tätä useamman kerran ja näin voittopelin jälkeen tuntuu, että sen voisi kirjoittaa.
Melkein joka joukkueessa on pelaajia, jotka ainakin satunnaisesti pelaavat rumaa ja omasta mielestäni en edes ole mikään äärimmäinen anti tappara, mutta en mää kyllä yhtäkkiä saa mieleen pelaajaa, jossa Räsäsen tavoin yhdistyisi se, että pelaa sikaa, mutta silti on itkemässä joka tilanteessa jotakin.
Auttakaas nyt mua vähän, onko tämä vaan mun värillisten silmälasien tuotosta?
Ja ilman provokaatiota; @Hampaaton ruotsalainen ; @kirvesrinnassa , tunnistatteko ilmiötä?
Olet TÄYSIN oikeassa. Ainoa pelaaja joka liigassa saa minulla aikaan aivoverenkierron häiriön. Vittumainen kitisijä, joka on myös rotta. Insidena voin sanoa, että isänsäkin on kuulemma mulkku, periytyneekö sieltä?

On tullut ehkä turhankin paljon kritisoitua joitakin pelaajia ja joukkueen asennetta varsinkin maalien edustoilla, niin nyt on aika antaa välillä posia. Eli, kiitos ILVES
Eilinen toi toivoa aivan valtavasti. En muista nähneeni kertaakaan tällä kaudella samanlaista ilvestä. Tuolla asenteella ja sydämellä voidaan vaikka voittaa koko paska. En tiennyt vain, että tämän kauden Ilveksestä löytyy tuollaista.

Takaisin