viltur
Luottopelaaja
Pieni viiraus lienee sallittua kuitenkin,kun on kyseessä ko. Seuran kannatus ja kannattaja......Jep, se sinne piti kirjottaa mut en tiedä mikä viiras päässä. Kiitokset, korjasin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pieni viiraus lienee sallittua kuitenkin,kun on kyseessä ko. Seuran kannatus ja kannattaja......Jep, se sinne piti kirjottaa mut en tiedä mikä viiras päässä. Kiitokset, korjasin.
Eikä edes ole syksy enäänSarjakärki!
Heti kun vuosi vaihtu niin mentiin kärkeen. Merkki jostain?Eikä edes ole syksy enään
Huomenna saadaan siis valmentajauutisia...Sarjakärki!
Miks mä en tätä tajua? Miten niin viisi kotipeliä? Onhan niitä nyt enemmän ollu?Ei paljoa kotona oma verkko heilu. Lokakuun jälkeen viisi kotipeliä ja kolme kertaa kaivettu kiekkoa omista.
On se ihan mukavaa vuoden tauon jälkeen tämä kausarilaisena oleminen.
Sarjan paras kotijoukkue. Kahdeksan pistettä enää matkaa viime kauden kotisaldoon ja 12 kotipeliä vielä jäljellä.
Miks mä en tätä tajua? Miten niin viisi kotipeliä? Onhan niitä nyt enemmän ollu?
No mä jo mietin, et mikä jekku, jota aivoni ei ymmärräNäin on, tuli laitettua viestiin väärä kuukausi. Marraskuun jälkeen siis ja se viestiin nyt korjattu.
Liian pitkä päivä ilmeisesti meikäläiselle.
Myös 36 ottelun kuntopuntari näyttää erittäin hyvältäKolmen ottelun kuntopuntari on aika metkan näköinen.
Malekin ketjun vois pitää lukittuna tiistaihin asti.Onneksi pelaajien ketjut on lukittu pelin jälkeen.