Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja kannattaa nyt myös huomata, että kun hoidetaan Lukolta 3 pojoo ja Tappara hoitaa Saipan, niin tiistaina meillä olisi paikka vielä voitolla ohittaa SaipakinHuomenna 3 pistettä Lukolta ja KalPan voittaessa JYPin on kuulkaas paikka neljän joukossa varma.
Mä en oikeastaan tiedä olenko koskaan pitänyt Tapparaa yhtä siedettävänä joukkueena kuin tällä viikolla. Saa jatkaa Ilveksen kilpailijoiden niputtamista.Ja kannattaa nyt myös huomata, että kun hoidetaan Lukolta 3 pojoo ja Tappara hoitaa Saipan, niin tiistaina meillä olisi paikka vielä voitolla ohittaa Saipakin
Mä en oikeastaan tiedä olenko koskaan pitänyt Tapparaa yhtä siedettävänä joukkueena kuin tällä viikolla. Saa jatkaa Ilveksen kilpailijoiden niputtamista.
Kyllä se Ratikan kolmannen jälkeen oli ihan hyvä joukkue.Mulla toi hetki osui viime kevääseen, kun neljättäkin ottelua oli 60min täynnä.
Tämä skenaario on mun omaan pelikirjaan himmeällä luonnosteltu, näin ollen naapurit nöyryytetään vasta finaalissa.Ja kannattaa nyt myös huomata, että kun hoidetaan Lukolta 3 pojoo ja Tappara hoitaa Saipan, niin tiistaina meillä olisi paikka vielä voitolla ohittaa Saipakin
Mulla sama. Se oli kliimaksiMulla toi hetki osui viime kevääseen, kun neljättäkin ottelua oli 60min täynnä.