Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No, nyt ammutaan kovilla pyhäpäivän ratoksiTämä sinun Ratis-kommentointi on opettanut mulle yhden tärkeän asian.
Sen millaisia ajatuksia muissa herättää mun Lööke-kommentointi. Ihan vitun raskasta seurattavaa ja typerää yhden pelaajan lähes pelkkää nega-laseilla seuraamista
Haastan sinut seuraamaan Samuli Ratisen positiivisia edesottamuksia jouluun saakka. Ei yhtään nega-viestiä vaikka mieli tekisi ja aihetta olisi? Itse otan saman Jensin suhteen.
Meissä on kuules se ero että minun kommentointi Ratisesta osuu millilleen maaliinsa toisinkun sinun tunteenpurkauksesi Löökestä. Onhan tuo nähty että kun voit tappioiden vuoksi huonoksi niin siirrät pahan olosi joko Löökeen tai Näppilään. Ennen tästä ihanuudesta sai nauttia Eemeli Suomi.Tämä sinun Ratis-kommentointi on opettanut mulle yhden tärkeän asian.
Sen millaisia ajatuksia muissa herättää mun Lööke-kommentointi. Ihan vitun raskasta seurattavaa ja typerää yhden pelaajan lähes pelkkää nega-laseilla seuraamista
Haastan sinut seuraamaan Samuli Ratisen positiivisia edesottamuksia jouluun saakka. Ei yhtään nega-viestiä vaikka mieli tekisi ja aihetta olisi? Itse otan saman Jensin suhteen.