Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jep. Ja nämä Oiva Keskiset ovat kultaakin arvokkaaampia.Nämä sentterimarkkinat alkavat kuulostaman siltä että jokaisen laitahyökkääjänkin kannattaisi ruveta treenaamaan sentteriksi.
Totta kai kuuluu. Siinähän oli mainittuna, näitä tärkeimpiä paikkoja jotka meillä on kunnossa. Onko tärkeimmät paikat sinusta siis nyt vain sentterit? Jos Kodytek - Mäntykivi on 2.-3.sentteritandemina ”tyhjää arpaa” niin varmaan listaat paremmin suoriutuneet 2.-3.sentteritandemit tähän?kyllä tärkeimpiin paikkoihin kuuluu muutkin kuin ykkös sentteriHyvin roolitetut sentterit ovat selkäranka. Meillä on yksi huippu sentteri ja sen jälkeen pelkkää tyhjää arpaa sentterinä. Ennenkun tulet mainitsemaan Mäntykiven vastaan siihen hän kuuluu laidalle ei keskelle.
En jaksa väitellä sinun kanssa asiasta.Totta kai kuuluu. Siinähän oli mainittuna, näitä tärkeimpiä paikkoja jotka meillä on kunnossa. Onko tärkeimmät paikat sinusta siis nyt vain sentterit? Jos Kodytek - Mäntykivi on 2.-3.sentteritandemina ”tyhjää arpaa” niin varmaan listaat paremmin suoriutuneet 2.-3.sentteritandemit tähän?
En jaksa väitellä sinun kanssa asiasta.
Entäs mun kanssa?En jaksa väitellä sinun kanssa asiasta.
Nyt kun Tillu tähän kohtaan taikoo sentterin tasoa " Glendening ", niin on melkoinen temppu ja lihaksen näyttö.
Itse laitoin paperit TAKK:iin juuri vetämään. Aikuiskoulutus työn ohella liigakelpoiseksi sentteriksi 120opintopistettä.Nämä sentterimarkkinat alkavat kuulostaman siltä että jokaisen laitahyökkääjänkin kannattaisi ruveta treenaamaan sentteriksi.
Mieti siihen vielä bonuksena Tapparan kyykytys. Mediaan lausunto, että meillä oli useita loistavia vaihtoehtoja, siksi halusimme valita tarkoin ja ajan kanssa.En nauranut kirjoituksellesi niinkään, vaan tuntuu vain niin utopistiselta ajatukselta. Mutta olisi tosiaan temppu![]()
Ja silti täällä eräs nimimerkki heittäisi Tillun bussin alle.Nyt kun Tillu tähän kohtaan taikoo sentterin tasoa " Glendening ", niin on melkoinen temppu ja lihaksen näyttö.
Jos oikein oon ymmärtäny niin ei toi junnupuoli tällä taktiikalla ainakaan kauheesti huonommaks vois mennä.Ilveksen junnuissa voitais ottaa uusi taktiikka.
Kaikki pelaajat olisivat rightin senttereitä.
Jos olet lefti niin joko vaihdat mailaa tai seuraa. Jos luulet olevasi maalivahti tai puolustaja niin vaihdat pelipaikkaa tai seuraa.
Tälläsellä taktiikalla voitais mennä hienosti sinne A-junnuihin asti ja katsoa sitten siinä kohtaa niille huonoimmille paikat puolustuksesta, laidoilta ja maalista.
Kaikki Ilveksen junnut olis rightin senttreitä siihen asti kunnes täyttävät 15 vuotta.
Vuosi 2035 ja Ilves dominoi koko euroopan sentteri markkinoita.
No tätä justiinsaJos oikein oon ymmärtäny niin ei toi junnupuoli tällä taktiikalla ainakaan kauheesti huonommaks vois mennä.
Eikö San Josessa makseta palkkoja ajallaan?Itse laitoin paperit TAKK:iin juuri vetämään. Aikuiskoulutus työn ohella liigakelpoiseksi sentteriksi 120opintopistettä.
Koskas Ilveksen junnuista viimeksi on tullut Liigatason sentteri tai maalivahti ? Mattila Lukossa ?Jos oikein oon ymmärtäny niin ei toi junnupuoli tällä taktiikalla ainakaan kauheesti huonommaks vois mennä.
Koppanen, Mäkiniemi nyt ainakin.Koskas Ilveksen junnuista viimeksi on tullut Liigatason sentteri tai maalivahti ? Mattila Lukossa ?
Oiva Keskinen (Ylöjärven Ilves)Koskas Ilveksen junnuista viimeksi on tullut Liigatason sentteri tai maalivahti ? Mattila Lukossa ?