Ilveksenmiäs
Tähtipelaaja
Kaapo Kakon isä on antanut minun pojalleni lempinimen Raipe. Ympyrä siis tässä kohtaa sulkeutuisi, jos...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sinä antaisit Raipen pojalle lempinimen Kaapo?Kaapo Kakon isä on antanut minun pojalleni lempinimen Raipe. Ympyrä siis tässä kohtaa sulkeutuisi, jos...
Olen antanut joSinä antaisit Raipen pojalle lempinimen Kaapo?
Eli ympyrä on sulkeutunut?Olen antanut jo![]()
Kun Tilu tuossa sanoi että hakijoita enemmän kuin pelaajia niin miten loppu vuosi pääsee aina yllättään henkilön joka saa palkansa koko vuoden ajan tehtävänä tasapainoinen hyvä joukkue.
On siis ihan hyvinkin hoitanut hommia ja hyviä löytöjä paljon.. mutta tarttuisin vain yhteen osa-alueeseen.
Kun Tilu tuossa sanoi että hakijoita enemmän kuin pelaajia niin miten loppu vuosi pääsee aina yllättään henkilön joka saa palkansa koko vuoden ajan tehtävänä tasapainoinen hyvä joukkue.
On siis ihan hyvinkin hoitanut hommia ja hyviä löytöjä paljon.. mutta tarttuisin vain yhteen osa-alueeseen.
No näinkin. Mutta kyllä tela-osastoa ei ole liikaa... se yksi hyvä aloittaja mikä saa ne alivoima aloitukset yms tärkeät..Jos Tillu toteaa, että hakijoita enemmän kuin pelaajia, niin tarkoittaako se, että olisi yllättynyt?
Ehkä vain totesi taas markkinatilanteesta ne samat jutut, mitä joka vuosi, kun näiden urheilujohtajien haastattelut ovat muutenkin lähes poikkeuksetta samaa jargonia. Ei sen tarvitse mikään selitys olla, eikä kertoa mistään yllätyksistä mitään.
Katsotaan lopputulos 15.2. jälkeen ja mietitään asiaa sitten.
Tällä hetkellä meillä on jokaisella osa-alueella kilpailukykyinen rosteri suhteessa vastustajiin, joten kaikki hyvin. Sentteri (ja laituri) vielä loppukaudesta sisään, niin homma on hoidettu loistavasti.
Ei.Vainionpää niin voiko tarvittaessa kokeilla..
Luultavasti joukkueen kasaaja näkee että paras mahdollinen joukkue tulee ilman tuota pelaajaa kuin hänen kanssaan.En välitä mitä kismaa on ollut.. vaan parasta mahdollista joukkuetta
Uskallan väittää, että Vainionpää ei tule enää ikinä pelaamaan Ilveksessä jääkiekkoa.No näinkin. Mutta kyllä tela-osastoa ei ole liikaa... se yksi hyvä aloittaja mikä saa ne alivoima aloitukset yms tärkeät..
Tietäjille kyssäri.. onko KooVee Ilveksen alla että jos tarvii niin Vainionpää Kooveesta kokeileen.. jos esim vertaa Bau/Vainionpää niin voiko tarvittaessa kokeilla..
En välitä mitä kismaa on ollut.. vaan parasta mahdollista joukkuetta
Uskallan väittää, että Vainionpää ei tule enää ikinä pelaamaan Ilveksessä jääkiekkoa.
Voi olla... hypoteettinen kysymys oli.. en niin tarkaan tiedä mitä teki.. ja kuten sanoin.. onko edes teoriassa enää mahdollista Kooveesta. Varalle..Uskallan väittää, että Vainionpää ei tule enää ikinä pelaamaan Ilveksessä jääkiekkoa.
Meinaaksää ihan tosissas, että sentteriä ei hankittu Clendeningin hankinnan aikoihin, koska haluttiin säästää pari kuukautta palkkakuluissa? Yllättäen saataville tulleen Clennyn hankintako estää muut hankinnat? Vai onko tää joku hassutteluheitto, mikä menee yli ja ohi iteltä?Tärkein on se, että jos se sentteri olisi hankittu Clendedingin aikoihin. Se olisi pelannut nyt 28 peliä. Meillä olisi pisteitä jokunen enemmän. Runkkarin voitto varmistettu? Ei voi olla mikään iso säästö kyseessä hankinnan lykkäämisessä. Nythän huutolauletaan muiden kanssa jokasen ok pelaajan tapauksessa. Pelaajia on lokakuussa tarjolla enemmän kuin nyt. Parempi rosteri tuo jengiä halliin.
Uskallan myös luvata sen että Vainionpää ei pelaa Liigassa ylipäätään missään joukkueessa.Uskallan luvata sen, enkä pelkästään väittää.
Ja se on kyllä helvetin hyvä asia, että näin![]()
Juu, ymmärrän. Mä olen aika hyvin kartalla siitä mitä kävi. Jonka perusteella uskallan sanoa, ettei ole tulossa.Voi olla... hypoteettinen kysymys oli.. en niin tarkaan tiedä mitä teki.. ja kuten sanoin.. onko edes teoriassa enää mahdollista Kooveesta. Varalle..
Parasta kentälle on minun periaate.. toivottavasti vielä ulkkari hommat onnistuu niin ei väliä tällä
Uskallan väittää, että Vainionpää ei tule enää ikinä pelaamaan Ilveksessä jääkiekkoa.
Siitä siirrosta en osaa sanoa tai miten se toimii käytännössä jos pelaajaa on pudoteltu ja nosteltu pitkin kautta.Onko Mestis-yhteistyöstä mitään hyötyä? Kuinka myöhään saa pelaajia sieltä nostaa? Jos esim vikoilla kierroksilla on sijoitus lukossa, niin vois nostaa Järventien ja Soinin lisäksi Hakalaa/Seppästä/Markkulaa rosteriin saamaan liigapelin. Ainakin omia junnuja pitäisi.
Eikös siellä ole joku ”aikaraja” mihin mennessä pitää ilmoittaa mahdolliset pelurit ketä siirrellään. Eli voidaan tarvittaessa sitten ottaa sieltä joku.Siitä siirrosta en osaa sanoa tai miten se toimii käytännössä jos pelaajaa on pudoteltu ja nosteltu pitkin kautta.
Siirtorajan lopussa nimetään omista sopimuspelaajista nuoret pelaajat jota saa liikutella vapaasti. Taitaa olla 03 ja sitä nuoremmat ikäluokat tänä vuonna.Eikös siellä ole joku ”aikaraja” mihin mennessä pitää ilmoittaa mahdolliset pelurit ketä siirrellään. Eli voidaan tarvittaessa sitten ottaa sieltä joku.
Siitä siirrosta en osaa sanoa tai miten se toimii käytännössä jos pelaajaa on pudoteltu ja nosteltu pitkin kautta.
Nippanappa mestistason janari, kusipäinen vielä.