JörgenJönssön
Luottopelaaja
Onkohan tämä huhuttu ykkössentteri kenties tsekki?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onkohan tämä huhuttu ykkössentteri kenties tsekki?
Mä toivoisin, että Ipa lähtis vähän nimettömämmällä nipulla taistelemaan koko sydämellään eikä ihan jokaisessa matshissa olisi ennakkosuosikki, mutta tehän näitä nimiä täällä heittelette!![]()
Niin hupaisa, kun sun listaus onkin, niin Kerho lähtee kauteen liki nimettömämmällä jengillä. Ensi kauteen...Jaksaisko Veistola-Riekkinen-Välimaa-ketju taistella vielä yhden kauden koko sydämellään? Akkas-Karri on Kontiolan ikäinen, eli vielä voisi kokeilla läpimurtoaan. Maaliin Nissinen.
Sitten vasta, kun jonkun mitat täyttävän sentterin hankkii. Tai jopa 2.Jos pitää kutinsa, niin Tillulle patsas välittömästi!
Itse olen fantasioinut Zohornaa, mutta kotimaahansa taitaa päätyä.Mites toi Oskarshamnissa pelannu Zohorona? Isokokonen raitin puolelta pelaava. Eliten mukaan RW/C. Onko enemmän sentteri vai laituri? Huhuttu ilmeisesti kotimaahansa, mutta voisko Tillu vetää välistä..
Mites toi Oskarshamnissa pelannu Zohorona? Isokokonen raitin puolelta pelaava. Eliten mukaan RW/C. Onko enemmän sentteri vai laituri? Huhuttu ilmeisesti kotimaahansa, mutta voisko Tillu vetää välistä..
En pitäis mahdottomana ajatuksena. Olkoonkin, että huhuissa takas Tsekkeihin.Mites toi Oskarshamnissa pelannu Zohorona? Isokokonen raitin puolelta pelaava. Eliten mukaan RW/C. Onko enemmän sentteri vai laituri? Huhuttu ilmeisesti kotimaahansa, mutta voisko Tillu vetää välistä..
No onhan Zohornalla ikääkin jonkun verran jo ja useemman kauden pelannut ulkomailla, että sikäli ymmärtää jos haluaa jo kotimaahan takas.Itse olen fantasioinut Zohornaa, mutta kotimaahansa taitaa päätyä.
Jep ja tosiaan muitakin maanmiehiä olis kavereina.En pitäis mahdottomana ajatuksena. Olkoonkin, että huhuissa takas Tsekkeihin.
Kokenut pelaaja ja rightin kätisyys plussaa mikäli keskellä pelaisi.
Toivottavasti parin viikon päästä saadaan jotain isompaa launchia.
En yllättys, vaikka tulija tulisi Pavlatin kanssa samalla kyydillä ja sikäli tämä tai Robert Ricka tuntuu todennäköisimmältä nopealla veikkailulla. Mutta tämä on puhtaasti rivien väliä tulkiten ja mutuillen sen perusteella Pardubicen kokoonpanoa.![]()
Adam Musil - Stats, Contract, Salary & More
Eliteprospects.com hockey player profile of Adam Musil, 1997-03-26 Delta, BC, CAN Czechia. Most recently in the Czechia with Bili Tygri Liberec. Complete player biography and stats.www.eliteprospects.com
Mites Adam Musil?
St.Louis Bluesiin aikoinaan varattu. Timolla varmaan tietoa kaverista etukäteen ollut. Ei tämäkään mielestäni huono olisi.
Edit: CHLssa Musilin aloitusvoitto% vaatimaton 65,48.
Isokokoinen rightin sentteri. Sopisi mielestäni enemmän kuin hyvin tohon meidän sentterikalustoon.
Jaksaisko Veistola-Riekkinen-Välimaa-ketju taistella vielä yhden kauden koko sydämellään? Akkas-Karri on Kontiolan ikäinen, eli vielä voisi kokeilla läpimurtoaan. Maaliin Nissinen.
Ei saatana.Jaksaisko Veistola-Riekkinen-Välimaa-ketju taistella vielä yhden kauden koko sydämellään? Akkas-Karri on Kontiolan ikäinen, eli vielä voisi kokeilla läpimurtoaan. Maaliin Nissinen.
Kappas, joku muukin on tätä scouttaillut.![]()
Adam Musil - Stats, Contract, Salary & More
Eliteprospects.com hockey player profile of Adam Musil, 1997-03-26 Delta, BC, CAN Czechia. Most recently in the Czechia with Bili Tygri Liberec. Complete player biography and stats.www.eliteprospects.com
Mites Adam Musil?