Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minzu85
  • Alkaa Alkaa
Onko kuinka tuore seuraaminen? Itsellä noi seuraamiset näyttää edelleen miten sattuu.

Vaan tuskinpa on tulossa,

Onko kuinka tuore seuraaminen? Itsellä noi seuraamiset näyttää edelleen miten sattuu.

No mulla näkyy Björkqvistin seuraamisen alapuolella mutta noi toimii nykyään niin huonosti että paha sanoa.

Olen aika tarkkaan noita kyttäilly ja voin vannoa, että vielä noin viikko sitten Luotoa ei listalla näkynyt.

No mulla näkyy Björkqvistin seuraamisen alapuolella mutta noi toimii nykyään niin huonosti että paha sanoa.

Olen aika tarkkaan noita kyttäilly ja voin vannoa, että vielä noin viikko sitten Luotoa ei listalla näkynyt.

Yksi lähde tuosta osasi äsken sanoa että olisi ipan mies..

Luotohan oli pari vuotta sitten tosi lähellä tulla Ilvekseen. Asiat oli jo sovittu, kunnen naapuri olikin yht äkkiä kiinnostunut ja teki tarjouksen.

En kyllä usko ennen kuin näen. Toki loistava haku jos toteutuu. Osaatko sanoa, yhtän miksi huhutaan Ilvekseen eikä Tapparaan?
Oli lähellä siirtyä meille jo pari vuotta sitten kuten ketjussa aiemminkin kirjoiteltu. Jos se kuuluisa ”paketti” olisi meillä nyt maukkaampi? Ei näistä aina tiedä.

Luotohan oli pari vuotta sitten tosi lähellä tulla Ilvekseen. Asiat oli jo sovittu, kunnen naapuri olikin yht äkkiä kiinnostunut ja teki tarjouksen.
Luotoa olen kuolannut maajoukkuepelejä katsellessa. Luoto ja Bryggman sisään, niin olen tyytyväinen hyökkäyskalustoon sentteripuutteineenkin.
Luoto pystyy todella fyysiseen mutta puhtaaseen pelaamiseen tehojensa lisäksi

Takaisin