Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minzu85
  • Alkaa Alkaa
Tämän hetken Jokerit ei kyllä pelota yhtäkään Liiga seuraa.
Jokerien puolustus on meinaan no Mestis puolustus, mutta eiköhän sinne hommata vielä vahvistuksia!
Enkä mä edelleenkään sitä hyökkäystäkään näe minään erikoisena. Muutama iso nimi hämää. Aaltonen ja Pihlström on tuolla ihan kärkinimiä, mutta ei nuo Liigassa mahtuisi kärkiketjuihin. Vastaavasti taas Liigan huonoimman jengin kolmosketjussa on kaksi pelaajaa jotka on Mestiksessä aivan ylikylän ukkoja.
Joo onhan tuossa tekemistä. Vähän sama kun aikoinaan Ilves meni Sportteja vastaan karsintoihin ja eka peli päätty 6-1 tms Ilvekselle, kyllähän se tasoero oikeesti on iso.

Mutta kuten sanoit, varmasti Jokerit vielä vahvistuu, varmaan sekä puolustus- että molariosastolla.

Ainakin kaikkien aikojen sauma siihen nousuun nyt on.
Niin ja kun yksikään Liigajoukkue nykyään ei ole yhtä huono kuin Ilves huonoimmillaan oli.

Tässä on ratkaisevan karsintapelin hyökkäys 2013:

Sointu - Kangasniemi - Kantola
Välimaa - Kokkala - Keränen
Rajamäki - Ruuttu - Hölli
Järviluoma - Korhonen - Laaksonen

Enkä mä edelleenkään sitä hyökkäystäkään näe minään erikoisena. Muutama iso nimi hämää. Aaltonen ja Pihlström on tuolla ihan kärkinimiä, mutta ei nuo Liigassa mahtuisi kärkiketjuihin. Vastaavasti taas Liigan huonoimman jengin kolmosketjussa on kaksi pelaajaa jotka on Mestiksessä aivan ylikylän ukkoja.
Juu en sanonut, että hyökkäys olisi mitenkään erikoinen. Tuolla hyökkäyksellä pystyisi ehkä pelaamaan 0-0 peliä Liigan jumboa vastaan ja toivoa, että erikoistilanteilla ratkeaa, mutta tuolla puolustuksella ei ole sitten mitään palaa pelata edes sitä 0-0.

Nikkanen olisi ojasta allikkoon. Kai tässä lähtökohtaisesti 2 sentterin puute on ja uran ennätyspisteet on 20. Ahl ppg 0.23. Lähempänä siirtorajaa voi tankata jonkun varasentterinkin, mutta se mitä tarvittaisiin olisi oikea vahvistus. Ja tällä tarkoitan Najmania parempaa ja Nättistä tehokkaampaa sentteriä.

Nikkanen olisi ojasta allikkoon. Kai tässä lähtökohtaisesti 2 sentterin puute on ja uran ennätyspisteet on 20. Ahl ppg 0.23. Lähempänä siirtorajaa voi tankata jonkun varasentterinkin, mutta se mitä tarvittaisiin olisi oikea vahvistus. Ja tällä tarkoitan Najmania parempaa ja Nättistä tehokkaampaa sentteriä.

Nikkanen voisi toki olla satsaus tulevaisuuteen, koska kotimaisia senttereitä ei kovin paljoa tule saataville ja potentiaali kotimaan sarjatasolle on kuitenkin isohko. Luistelu ratkaisee ja sen osalta Nikkasesta ei ole muistikuvaa.

En toki usko, että Ilves käyttää tämän kauden budjettiaan yhteenkään pelaajaan vain nimilistan täytteeksi.

Niin ja kun yksikään Liigajoukkue nykyään ei ole yhtä huono kuin Ilves huonoimmillaan oli.

Tässä on ratkaisevan karsintapelin hyökkäys 2013:

Sointu - Kangasniemi - Kantola
Välimaa - Kokkala - Keränen
Rajamäki - Ruuttu - Hölli
Järviluoma - Korhonen - Laaksonen
Tämä on kyllä hyvä muistaa jokaisen,joka negailee yhden tappion jälkeen.

Ja aikaa on vielä siirtorajalle. Katsotaan nyt ensin sinne, että mikä se lopullinen kokoonpano on, ennenkuin tuomitaan mitään.
Just näin.

Eiköhän tää oo simppeli juttu:

Jos Najman ei paranna eikä korvata paremmalla niin vihkoon meni Tillulta senat.

Jos taas korvataan paremmalla niin Tillu kasasi porukan jolla mahdollisuus kannuun.

Kyllä mulle kelpaisi sellainen 1+1 vuotinen diili. Ei tuo juurikaan eroa Petmanista pl Petmanilla oli yksi kova kausi ennen ahl menoa. Nikkasella 20 pisteen ja 12 pisteen liigakausi. Eiköhän Amerikka ole marinoinut sen verran että voisi pärjätä täällä. Isokokoinen sentteri vielä.

E: Onkos vielä Hölölle tuttu?

Kyllä mä Nikkasen kelpuuttaisin vähän pidemmälläkin lapulla, koska lähinnä juuri pelipaikan vuoksi. Sellanen keskituloisen miehen Koppanen.

Kyllä mulle kelpaisi sellainen 1+1 vuotinen diili. Ei tuo juurikaan eroa Petmanista pl Petmanilla oli yksi kova kausi ennen ahl menoa. Nikkasella 20 pisteen ja 12 pisteen liigakausi. Eiköhän Amerikka ole marinoinut sen verran että voisi pärjätä täällä. Isokokoinen sentteri vielä.

Onhan heillä kumminkin pelaajina eroa. Petman sopii luistelunsa puolesta paremmin Liigaan.

Takaisin