GNR
Luottopelaaja
Jep, vitun Tillu.Siinähän sitten joku mielensä pahoittaa. Eihän se ole kun mediassa asti ilmoitettu että 3v pahvi on Ruotsiin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jep, vitun Tillu.Siinähän sitten joku mielensä pahoittaa. Eihän se ole kun mediassa asti ilmoitettu että 3v pahvi on Ruotsiin.
Ei varmasti sitä oleta, mutta kyllä ennenkin 10 ensimmäistä peliä on voinut olla aivan huikea ja sitten taantua "normaalille" tasolleen. Esimerkkinä viime kaudelta Clendening - jokainen olisi halunnut jouluna hänen kanssaan 3v pahvin jouluna tai tammikuussa, mutta harva jäi haikailemaan kauden päätyttyä. En sano, että Svej:lle kävisi samaa, mutta miksi kiirehtiä kun mies ei ole juuri pelannut edes 3 kuukauteen.Toisaalta voiko Svetsin edes olettaa olevan parhaassa vireessään playoffeissa, kun on ollut niin paljon pois? Tekisin ilman muuta jatkot riippumatta playoffeista, mutta ei tietty tarvitse kiirehtiäkään, jos option takarajaan on vielä pitkä aika.
Kyllä. Toki Svej ja Clenny ovat aivan eri vaiheissa urillaan ja Svetsillä on vielä tavoitteena tarunhohtoinen. Mikään ei anna vaikutelmaa, että nuorukainen olisi täällä "vain syömässä hevosen lihaa".Ei varmasti sitä oleta, mutta kyllä ennenkin 10 ensimmäistä peliä on voinut olla aivan huikea ja sitten taantua "normaalille" tasolleen. Esimerkkinä viime kaudelta Clendening - jokainen olisi halunnut jouluna hänen kanssaan 3v pahvin jouluna tai tammikuussa, mutta harva jäi haikailemaan kauden päätyttyä. En sano, että Svej:lle kävisi samaa, mutta miksi kiirehtiä kun mies ei ole juuri pelannut edes 3 kuukauteen.
Ei ole merkkejä, mutta olin kyllä todella vakuuttunut Clennystä, vaikka söikin hevosen lihaa. Lisäksi hänen taustansa oikein vakuutti, että ei tule siitä taantumaan - mutta olin väärässä.Kyllä. Toki Svej ja Clenny ovat aivan eri vaiheissa urillaan ja Svetsillä on vielä tavoitteena tarunhohtoinen. Mikään ei anna vaikutelmaa, että nuorukainen olisi täällä "vain syömässä hevosen lihaa".
En olisi pettynytKaikki käsittänyt ihan väärin.
Oikeasti sieltä julkaistaan Calle ja se kaikkein jännittävin: Timo itse
En minäkään, mutta siihen olisin jos tollaset tiiserit ja sit se olis TilluEn olisi pettynyt
Vitun Tillu.Kaikki käsittänyt ihan väärin.
En minäkään, mutta siihen olisin jos tollaset tiiserit ja sit se olis Tillu
Sen voi julkaista sit jotenkin muutoin.
Niin ja siis T-kirjaintahan ei ole pelattu tuossa Jatkaa- sanassa. Hyvin voisi ollaRisto Jalo ja oman pelinumeron jäädytys "ensi töikseen" toimarina.
Eli kyllähän se olisi hyvä nyökkäys historialle, että illan main eventtinä Tillu paistattelisi omaa jatkosopimustaan esittelemässä![]()
Toi olisi kyllä Ilvekseltä mauttomuuden huipentumaKaikki käsittänyt ihan väärin.
Titun villu.Vitun Tillu.
Veikkaan 2Vieläkö kerkeis tekeen äänestyksen??
Vaihtoehdot.
1. Calle+Hölö
2. Calle+Mese
3. Calle+Supi
4. Calle+Joku muu
5. Timo+Näpy
Toivon kaikkia, uskon 1, mutta toivon ihan helvetisti 3Vieläkö kerkeis tekeen äänestyksen??
Vaihtoehdot.
1. Calle+Hölö
2. Calle+Mese
3. Calle+Supi
4. Calle+Joku muu
5. Timo+Näpy
Timo+Näpy olis pelkkää seksiäVieläkö kerkeis tekeen äänestyksen??
Vaihtoehdot.
1. Calle+Hölö
2. Calle+Mese
3. Calle+Supi
4. Calle+Joku muu
5. Timo+Näpy
Sopimus tsekkeihin.Jos toinen onkin gazda.