Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minzu85
  • Alkaa Alkaa
Urheilucast ”Tampere on tullut mukaan SamiVatasjahtiin” ja puhuu, että miettikää itse kumpi seuroista tarvitsee kiekollista johtajaa.

Urheilucast ”Tampere on tullut mukaan SamiVatasjahtiin” ja puhuu, että miettikää itse kumpi seuroista tarvitsee kiekollista johtajaa.
Tapparasta vihjailee kun puhui samalla myös että "katsokaa lippuhintoja ja päätelkää" yms.

Samalla kumosi Marjalaa koskevan huhun.

Kuinka kallista joukkuetta siellä oikeen kasataan, kun Jokipakkaa, Vatasta, Heljankoa jne tuodaan?

Jos kassa kestää niin toki mikäs siinä.

Tapparasta vihjailee kun puhui samalla myös että "katsokaa lippuhintoja ja päätelkää" yms.

"Kattokaa lipun hintoja, kattokaa mitä Tampereen joukkueet tekee nyt"

Itse en kyllä suoraan tuosta saa sitä mielikuvaa että se olisi juuri Tappara. Puhui yleisesti, että Tampereen seurat käärii nyt käynnissä olevissa puolivälierissä ison potin kun kaikki tuotot jää omaan taskuun.

Toki mainitsi, että miettikää kumpi joukkueista tarvitsee enemmän kiekollista johtajaa yms.

Kallista. Mutta Käppyröillä on varmaan neljäsosa änärijoukkueen palkasta käytössä ens kaudella. Miettikääs jos Nättinen tulis vielä sinne..
Taisi olla tällä kaudellakin. Eipä se kauhean hyvin päättynyt :D

Kuinka kallista joukkuetta siellä oikeen kasataan, kun Jokipakkaa, Vatasta, Heljankoa jne tuodaan?

Jos kassa kestää niin toki mikäs siinä.
Ai nyt Esko onkin sitten oikeassa. Juurihan samainen kaveri osoittautui hupiukoksi sen Marjala-huhun kanssa. Joka sekin kuulosti heti aivan absurdilta. Samaan koriin tämä Vatanen Tapparaan homma.

Ai nyt Esko onkin sitten oikeassa. Juurihan samainen kaveri osoittautui hupiukoksi sen Marjala-huhun kanssa. Joka sekin kuulosti heti aivan absurdilta. Samaan koriin tämä Vatanen Tapparaan homma.
En mä oo väittänyt koskaan sen olevan oikeassa :D ihmettelin vaan, kun huhuissa pyörii kokoajan oletettavasti kalliita pelaajia, että niinköhän tekevät Kärpät.

Ei toi Seppäsen osumaprosentti nyt ainakaan parane näillä, eli huhuili Marjalaa Ilvekseen ja nyt itse kumoaa tuon Vatanen Ilvekseen huhun.

Jumankauta, olisi kova nippu, jos kaikki jollain tapaa/jossain Ilvekseen liitetyt ukot pukisi sen kauneimman paidan päällensä :)

Marjala, Haapala, Ruohomaa, Erholtz, Vatanen, Schnarr...ja näistä ehkä viimeksi mainittu tulee. Ehkä.

Eihän Eno-Esko suorilta Vatanen -> Ilves kumoa. Kyseisen kaverin tyyliin kuuluu "Miettikää kumpi tarvitsee kiekollista puolustajaa" ja kaikki ajattelee tässä kohtaa Mouhia, joten tottakai Vatanen silloin siirtyy Ilvekseen.

Tämä Eskohan on ihan pelle näköjään ainakin Ilvestä koskevissa huhuissa. X siirtyy Ilveksen, eipäs vaiskaan.

Turha kuluttaa energiaa hänen sössötyksiinsä.

Takaisin