Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niin Seppäsen mukaan. Sen kaverin huhut on muuten perseestä. Ainoa Ilvestä koskeva toteutuva taitaa olla se Schnarrin ulkomaan option käyttö.Siirtyykö Kärpät ulkomaille
pelaamaan. Leinollahan oli
sopimuksessa vai mahdollisuus
pelata siellä huhun mukaan.
Unohdit vielä HaapalanNyt paniikkinappula pohjaan. Kaikki meidän pelaajat karkaa muualle. Vatanen JYPiin, Erholtz Kärppiin, Leino Kärppiin, Schnarr höntsäsarjaan, Török Tšekin liigaan, Holmström haihtui savuna ilmaan, Palven agentin numero hukassa. Lopulta korteista paljastui Havu ja Tapone.
Teuho-Markkola korvaa Suomen.Nyt paniikkinappula pohjaan. Kaikki meidän pelaajat karkaa muualle. Vatanen JYPiin, Erholtz Kärppiin, Leino Kärppiin, Schnarr höntsäsarjaan, Török Tšekin liigaan, Holmström haihtui savuna ilmaan, Palven agentin numero hukassa. Lopulta korteista paljastui Havu ja Tapone.
Voi olla joo, mutta onko millainen ulkomaan optio?Mitäköhän täällä nyt sekoillaan? Sykkeet alas.
Schnarrin kanssa meillä ON sopimus. Mäntykivellä jatkuu sopimus ensi kaudella. Ei kai me nyt Leinoa tuohon oteta kolmossentteriksi ihan vaan ostamisen ilosta, täytyy kai niitä paukkuja säästellä vielä kärkilaituriinkin![]()
Mitäköhän täällä nyt sekoillaan? Sykkeet alas.
Schnarrin kanssa meillä ON sopimus. Mäntykivellä jatkuu sopimus ensi kaudella. Ei kai me nyt Leinoa tuohon oteta kolmossentteriksi ihan vaan ostamisen ilosta, täytyy kai niitä paukkuja säästellä vielä kärkilaituriinkin![]()
Miksi välttämättä tarkoittaisi? Mikäli Kärpät nykytrendin mukaisesti latoisi jotain +300k pahveja eteen, niin ei Ilves semmoisiin lähde vastaamaan.Juuri näin. Jos Leino menee Ouluun niin kyllähän se tarkoittaa sitä että Ilveksellä on sentteristö valmiina eikä olla edes tuossa kisassa oltu. Olisihan Leino optimaalinen kakkossentteri mutta mieluummin ollaan hyvissä ajoin valmiita kuin se että kytätään huhtikuuhun asti onko joku tietty peluri vapaana.
Miksi välttämättä tarkoittaisi? Mikäli Kärpät nykytrendin mukaisesti latoisi jotain +300k pahveja eteen, niin ei Ilves semmoisiin lähde vastaamaan.
Samaa mieltä. Ensi kauden joukkueen kokoamisessa on jälleen epäonnistuttu täydellisesti. Tällä kaudella joukkue sattui pärjäämään Tillusta huolimatta. Mulle ei edes makseta tästä mitään, mutta silti mun Ilveksen sentteriosasto olisi näyttänyt ensi kaudelle tältä: Mänty, Are, Palve, Schnarr, Leino ym. Ei tää niin vaikeeta oo.Timo ulos ja vielä tämän kauden aikana.
Missä McDavid ?!?!Samaa mieltä. Ensi kauden joukkueen kokoamisessa on jälleen epäonnistuttu täydellisesti. Tällä kaudella joukkue sattui pärjäämään Tillusta huolimatta. Mulle ei edes makseta tästä mitään, mutta silti mun Ilveksen sentteriosasto olisi näyttänyt ensi kaudelle tältä: Mänty, Are, Palve, Schnarr, Leino ym. Ei tää niin vaikeeta oo.
Kuulemma porkkanoihin menossa. Niin varma tieto kun fantasiaketjussa kaikki.Missä McDavid ?!?!
Vitun Tillu!Kuulemma porkkanoihin menossa. Niin varma tieto kun fantasiaketjussa kaikki.
Ensi kaudesta sopimus Oilersien kanssa.Missä McDavid ?!?!