Torski
Tähtipelaaja
Tulloo..tulloo..
Jo sopimus varma? Lähiaikoina? Vai vielä hakusessa?Näin olen ymmärtänyt. Toki joillekin tämä on alekorista hommattu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tulloo..tulloo..
Jo sopimus varma? Lähiaikoina? Vai vielä hakusessa?Näin olen ymmärtänyt. Toki joillekin tämä on alekorista hommattu
Kunhan voittavaa joukkuetta suunittelevatJuu Koppanen ja Schnarr molemmat. Ikonen ja Haapala laidoille.
Sakeeta taas. Ilmeisesti huumoripohjaisia unelmia...
No heitä nyt nimiä.Näin olen ymmärtänyt. Toki joillekin tämä on alekorista hommattu
Ilves tiedottaa kyllä itse sopimuksetNo heitä nyt nimiä.
Mutta alekorista pystyy kuitenkin vihjaileen.Ilves tiedottaa kyllä itse sopimukset
Luultavasti hänellä on nimi tiedossa mutta antaa Ilveksen hoitaa sen tiedotuksen.Mutta alekorista pystyy kuitenkin vihjaileen.
Mutta alekorista pystyy kuitenkin vihjaileen.
Tai sitten ei vain halua nimeä sanoa? Parempi vaan, jos tietääkin eikä kerro nimeä.Haiskahtaa ettei todellisuudessa ole nimestä tietoakaan.
Siitä en tiedä mutta voihan sitä pöhinää nostattaa vaikka nimeä ei halua kertoa.Haiskahtaa ettei todellisuudessa ole nimestä tietoakaan.
Näin olen ymmärtänyt. Toki joillekin tämä on alekorista hommattu
Pelimies jos toteutuu. Varsinkin yv. SpesiaaliMutta alekorista pystyy kuitenkin vihjaileen.
Jaa ei olekaan sopimusta vielä vaan ollaan perässä? Vai miten pitäisi tulkita?Pelimies jos toteutuu. Varsinkin yv. Spesiaali
Ulkomaa tai Ilves on oma tieto. Tapparaan ei siirry, vaikka huhuja on ollut. Uskon Tillun naaraavan tämän "kotiin" ja ilmaiseksi, koska ei makseta kellekään mitään...Jaa ei olekaan sopimusta vielä vaan ollaan perässä? Vai miten pitäisi tulkita?
Ja juhannukseen mennessä tiedetään, siihen en ota kantaa onko Haapala vai joku muu. Toki neuvotteluja on siihen suuntaan...Sanotaan nyt ääneen että Henrik Haapala kyseessä
Ostettiin Ässä-soppari ulos?Sanotaan nyt ääneen että Henrik Haapala kyseessä