Rauno Repomies
Tähtipelaaja
Taitaa se vähän tarkoittaa. Olen mieluusti väärässä. Kuten sanoin ”on liian kallis”.Eihän tämä tarkoita sitä että ei ole mitään palaa hankkia. Turha vääristellä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Taitaa se vähän tarkoittaa. Olen mieluusti väärässä. Kuten sanoin ”on liian kallis”.Eihän tämä tarkoita sitä että ei ole mitään palaa hankkia. Turha vääristellä
Ei tarkoita.Taitaa se vähän tarkoittaa. Olen mieluusti väärässä. Kuten sanoin ”on liian kallis”.
Koko persoonan olemuksesta paistaa jo fleguilu ja omaan pussiin pelaaminen.
Minä haluan kannun.Yleensä tämmöiset pelaajat ovat niitä joukkueen kärkimaalintekijöitä. Maalintekijähän Vesalainen on. Semmoista huutaisi ykkösen vasen laita.
Kyllä se Jamppakin otti ison loikan yhdessä kesässä. Kosilta ajoittain todella lupaavia otteita viime kaudella, että voi se ihan tulosyksikköön murtautua. Voi toki jäädä vain mainitsemaasi Secondary ScoringiinNiin tai sitten se kauden aikana löytyvä huippulaituri on Kempe. Aika paljon on uskon ja toivon varassa, jos luotetaan, että 5 pisteen mies kehittyy reilulla mahdollisuudella (eli lyömisellä kärkijoukkueen ykkösen laitaan ilman että tarvitsee paikasta taistella) 40 pisteen mieheksi tai jos ei, niin kyllä joku huippulaituri löydetään kun viime vuonnakin löydettiin.
Uskon kyllä Kossin läpimurtoon tällä kaudella, mutta minun näkemykseni mukaan se läpimurto on secondary scoring -pelaaja (n. 25 pongoa) eikä joukkueen ykköstykki. Ei tämä mikään Selänne kuitenkaan ole lupaavuudeltaan.
Minä haluan kannun.
Aina kärkimaalintekijät ei tee joukkueesta mestaria.
Minä haluan pelaajan, joka osaa pelata ja pelaa joukkueelle.
Näillä omaanpussiin pelaajilla ei kannuja voitella, vaikka kuinka tekis maaleja.
Kukaan ei ole sanonut, ettei mitään riskejä ole. Niinhän on jokaisella ulkilla uudessa maassa ja liigassa. Sitten niitä ei vissiin kannata ottaa lainkaan, jos riskin kokee liian isoksi. Eipä sitä kaikilla kotimaisilla pelaajillakaan kulje entiseen malliin seuran vaihdon jälkeen.Jep, mitään riskejä ei ole tuoda ekaa kertaa uuteen sarjaan.
Kyllä se Jamppakin otti ison loikan yhdessä kesässä. Kosilta ajoittain todella lupaavia otteita viime kaudella, että voi se ihan tulosyksikköön murtautua.
Eikös Virta oo sentteri jota peluutettiin välillä laidassa?
katso liitettä 14638
Montakohan kannua mahtais olla jos ei pelais vaan omaan pussukkaan.
Onko sulla tietoa että parempia on saatavilla?Viimeisin kannu Kärppien -18 mestaruusjoukkueesta. Sen jälkeen ei mitään. Kummallisesti ei ole sopimuksia tyrkytelty vaikka varmaan sitä joka joukkue kannun haluaa voittaa.
Hyvä pelaaja kelpaa minulle kyllä, mutta Vesalainen on liian epävarma tuohon palettiin.
Rockwoodi, Greguaa tai Grewe tyylinen haku. Vesalainen on löysä.Jos jotain laitureita hankitaan ennen kauden alkua, niin jotain Vesalaisen tasoista sen pitäisi olla. Mitään kokeneita täytemiehiä Törökin, Kosin ja Laurellin eteen ei tarvita.