Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minzu85
  • Alkaa Alkaa
Olisi maukas jos olisi kaksikkona nuori lupaus mallia ”Korpisalo/Dostal” - Säteri. Siinä fiksu 50/50 peluutus ja kokenut Säteri jakamassa oppia.
Olisi joo hyvä mutta sekin on sitten parin vuoden päästä mahdollista jos herra Suomeen palaa. Tapparaan tuskin menee kun taitaa Heljankolla olla se sopimus sinne asti. Ei ensi kauden maalivahtikuvioista taida olla mitään sen konkreettisempaa?

Nyt kun aloin fantasioimaam, niin olisihan se Ässien Bednar kans aika nanna, mutta lähtee varmaan kovempiin sarjoihin
Luulisi että saa Tshekeistäkin kelpo tarjouksen. Aika jännää muuten että Domino on ennen tuota herraa Tshekin maajoukkueen kuvioissa.

Olisi joo hyvä mutta sekin on sitten parin vuoden päästä mahdollista jos herra Suomeen palaa. Tapparaan tuskin menee kun taitaa Heljankolla olla se sopimus sinne asti. Ei ensi kauden maalivahtikuvioista taida olla mitään sen konkreettisempaa?
Omiin korviin ei ole mitään kuulunut. Aiemminkin olen liputtanut Langhamerin kotiutuksen puolesta mutta epäilen.

Olisi myös kiva tietää mikä on suunnitelma Kuivilan kanssa, mua ihmetyttää ettei ole saanut yhtään starttia Liigassa vaikka molaripeli oli alkukauden karmeaa ja oli niitä CHL-höntsyjä missä muitakin junnuja oli. Kuitenkin jo 20v kaveri on.

Voihan se olla että tässä nyt katsastetaan myös Armalista, voisiko Pavlat-Armalis olla myös ensi kauden kaksikko tai jompi kumpi jatkaa meillä.

Luulisi että saa Tshekeistäkin kelpo tarjouksen. Aika jännää muuten että Domino on ennen tuota herraa Tshekin maajoukkueen kuvioissa.
Tätä menoa saa varmaan rapakon takaa tarjouksen.

Omiin korviin ei ole mitään kuulunut. Aiemminkin olen liputtanut Langhamerin kotiutuksen puolesta mutta epäilen.

Olisi myös kiva tietää mikä on suunnitelma Kuivilan kanssa, mua ihmetyttää ettei ole saanut yhtään starttia Liigassa vaikka molaripeli oli alkukauden karmeaa ja oli niitä CHL-höntsyjä missä muitakin junnuja oli. Kuitenkin jo 20v kaveri on.

Voihan se olla että tässä nyt katsastetaan myös Armalista, voisiko Pavlat-Armalis olla myös ensi kauden kaksikko tai jompi kumpi jatkaa meillä.
Joo sinänsä en vastusta tätä nykyisen kaksikon jatkoakaan koska uskon että Armalis hoitaa sen alkukauden kun Domino koittaa keksiä vastusta kysymykseen "how was your summer" koko syksyn. Ei se voi sattumaa olla että molempina kausina alku aivan karmea hapuilua.

Mäkiniemi on erittäin kova, mutta samalla erittäin loukkaantumisherkkä maalivahti. Sama juttu Langhamerilla, kummallakin aika pienet pelimäärät viime vuosilta. Nämä asiat otetaan toivottavasti tarkasti huomioon jatkossa pelaajia hankittaessa.
En ole Mäkiniemen loukkiherkkyydestä tietoinen. Lankkua en halua loukkialttiuden takia ja jos Mäkiniemellä myös taipumusta loukkeihin, niin sitten en haikaile miehen perään. Vieroksun kaikkia vähänkään synkemmän loukkihistorian omaavia pelaajia

Takaisin