Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minzu85
  • Alkaa Alkaa

Aiemmin Thomsonin AHL-paluun yhteydessä tarjottiin vajaan 200 k€ palkkaa ja silloinkin jäätiin 40-50 k€ jälkeen mm. Tapparalle. SHL:sta tuli toki niin paljon parempi tarjous, ettei suomalaisseuroilla olut sanan palaa. Lähde: lähipiiri.

Verkkaripalkoista on siis vähän hassua puhua, mutta kyllä rahaa pitää löytää tavalla tai toisella pelaajabudjetin kasvattamiseen, jos halutaan olla huutokaupoissa mukana.

Iksa ei kuulemma pelaa meillä ensi kaudella.

Mä oon siis kirjoittanut aiheesta vain tämän, en tulevaa osoitetta. Tähän on vahvistus mm. lähteeltä, joka ei näissä ole erehtynyt, (enkä muuten edes olisi laittanut foorumille). Mutta katsellaan.

Hyvin voi silti samalla pitää paikkansa @Torski :n viesti, että sopimusta ei ole vielä allekirjoittanut.

Mä oon siis kirjoittanut aiheesta vain tämän, en tulevaa osoitetta. Tähän on vahvistus mm. lähteeltä, joka ei näissä ole erehtynyt, (enkä muuten edes olisi laittanut foorumille). Mutta katsellaan.

Hyvin voi silti samalla pitää paikkansa @Torski :n viesti, että sopimusta ei ole vielä allekirjoittanut.
Juuri näin.

Toki kyllä se vähän huonolta näyttää IksaIlves combo tällä hetkellä.

Jos Iksa päästetään muualle Suomessa pelaamaan niin huhhu alkaa ajatukset pyörimään että mitä mieltä ollaan toimistolla tulevaisuudessa Supin kohdalla. Jumalauta Jalo nyt sitten sitä kirstua auki.

Siis voi vittu mä sanon jos Iksakin munitaan muualle, varsinkin liigan sisällä niin jää 110% varmasti kausari ensi kaudeksi hankkimatta. Siinä kohtaa kyllä koko saatanan toimisto luiskaan.

Ei ole Iksalla vielä nimiä papereissa mihinkään seuraan, tämän sain tietona ihan hetki sitten.
Kerro terkkuja, että tarjoan Iksalle pitsaperjantain pitsat niin pitkälle, kun sainaa Ipaan. Joka perjantai, kesälömälläki.

Ja kyllä, kaksi ekstratäytettä. Koska mä voin.

Oksettaa niin saakelisti Ipan johdon touhu. Ymmärtäähän sen ku timppa on mouho.
Kyllä mä uskon että Tillukin Iksan arvon seuralle ymmärtää. Hallitukseen tässä katseet kääntyy jos sielläkään ei vihelletä peliä poikki ja huudeta että stuntti seis.

Iksan itsensä puolesta toivoisin, että kiertelisi nyt niitä Euroopan "veroparatiiseja" hetken aikaa, kun on reissunpäälle lähtenyt.

Jos Suomeen palaa, eikä Ipaan, niin mieli murtuu kyllä pahasti. Todella pahasti.

Viimeksi muokattu:
Ehkei Iksa ole "stara"-pelaaja, kun on luonteeltaankin hillitty ja vähän introvertimpi kaveri. Mutta on kiistatta liigatasolla yksiä parhaimpia kahden suunnan laitureita. Suutun kyllä verisesti, jos Ikonen pelaa Suomessa muualla.

Takaisin