Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minzu85
  • Alkaa Alkaa
Maksaa liian paljon, ei Tillu isoja masseja tarjoa
Tai Tillu on tarjonnut 30.000e kaudesta ja Brendanin pitää maksaa itse vain puolet lentolipusta.
Mää kun olen ymmärtänyt, että Jalo istui kirstun päällä, mutta ilmeisesti Tillu hoitaa nykyään sitäkin virkaa.

Eikai tuossa kukaan ole puhut kuka rahasta päättää vaan siitä mitä Tillu tarjoaa.
Kukas sille Tillulle ne raamit asettaa siihen rahan käyttöön?

EDIT: Ja tää ei ole missään nimessä Tillun puolustelua. Olen aivan täynnä kyseistä herraa, mutta mää luulen, että tässä kohtaa pelkän UTJ:n vaihtaminen ei muuttaisi mitään jos Jalo ja Seppä vastaavat siitä rahan käytöstä edelleen.

Kukas sille Tillulle ne raamit asettaa siihen rahan käyttöön?

EDIT: Ja tää ei ole missään nimessä Tillun puolustelua. Olen aivan täynnä kyseistä herraa, mutta mää luulen, että tässä kohtaa pelkän UTJ:n vaihtaminen ei muuttaisi mitään jos Jalo ja Seppä vastaavat siitä rahan käytöstä edelleen.

Niin varmasti Jalo sanelee rahasta mutta joka tapauksessa se on Tillu joka tarjoaa.

Niin varmasti Jalo sanelee rahasta mutta joka tapauksessa se on Tillu joka tarjoaa.
Joo, mutta jos nyt uskottavia lähteitä on uskominen niin Tillun kädet ovat sidotut sen määrän kanssa kuinka paljon voi tarjota.
Jos Tillulle sanotaan, että "tuohon pelaajan voi käyttää 150k" ja Tillu tarjoaa sen niin vaikea siitä on Tillua syyttää.

Toi nyt oli tottakai hyvin kärjistetty esimerkki.

Takaisin