Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minzu85
  • Alkaa Alkaa
Nyt tähyillään markkinoita, jospa sieltä löytyisi isoja nimiä Pellien ja Ratisten tilalle. Saattoi vaan mennä ”hieman” myöhäiseksi:D
Kyllähän siellä ukkoja on, mutta ne on kaikki kalliita ja joilla on varaa katsella.

Kesä, tuo Ilves-fanin paras aika.

Naapuri taputellut viikko sitten mestaruuden, julkaisee tänään uudeksi pääkäskijäksi Kari Jalosen, siihen päälle Almaria, Kulonummea ja Lindqvistia.

Ilves on kuukauden hiljaa, sitten purkaa Pellin sopimuksen ja toimiston roskikset palaa roihuten.

Kohti superkautta!

Kyllähän siellä ukkoja on, mutta ne on kaikki kalliita ja joilla on varaa katsella.
Niin ja me tarjotaan huutokauppakeisarin strategialla, eli hullu se on joka ei puolta tarjoo.

Sanokaa mun sanoneen Ripa on isompi ”syypää” kuin Tillu jos täytyy syitä etsiä johtomiehistä. On niin nuuka mies ja tarkka, mikä joissain asioissa hyvä mutta joustavakin pitää olla edes joskus. Ilves on suurseura ja pitää uskaltaa panostaa hankintoihin enemmän.
En tiedä, onko esimerkiksi Ripan vika jos meidän UTJ ei vaivaudu edes vastaamaan pelaajan ja agentin esittämään vastatarjoukseen - kun hän tarjosi itse pelkkää pistesopimusta. Sitten saat lukea sosiaalisesta mediasta ”kiitokset ajastasi Ilveksessä”.

Eikä ole ensimmäinen kerta kun olen kuullut, että jos ei suostuta Tillun sopimukseen niin yhteydenpito loppuu siihen.

Tillu ~ Tie ja Totuus

Kesä, tuo Ilves-fanin paras aika.

Naapuri taputellut viikko sitten mestaruuden, julkaisee tänään uudeksi pääkäskijäksi Kari Jalosen, siihen päälle Almaria, Kulonummea ja Lindqvistia.

Ilves on kuukauden hiljaa, sitten purkaa Pellin sopimuksen ja toimiston roskikset palaa roihuten.

Kohti superkautta!
Joo ei tämä nyt kyllä hyvältä näytä.

Mutta toisaalta Niemelä on ruorissa jolle toiminta sekoilevan omistajan kanssa on tuottanut hyviä tuloksia. Onko tässä sittenkin kylvetty menestyksen siemen?

En tiedä, onko esimerkiksi Ripan vika jos meidän UTJ ei vaivaudu edes vastaamaan pelaajan ja agentin esittämään vastatarjoukseen - kun hän tarjosi itse pelkkää pistesopimusta. Sitten saat lukea sosiaalisesta mediasta ”kiitokset ajastasi Ilveksessä”.

Eikä ole ensimmäinen kerta kun olen kuullut, että jos ei suostuta Tillun sopimukseen niin yhteydenpito loppuu siihen.

Tillu ~ Tie ja Totuus
Kuulostaa kyllä perkeleen pätevältä mieheltä tuohon hommaan, kun käyttää Pohjois-Korealaisia metodeja sopimusneuvotteluissa :D

Korjasin vähän.

tillu.jpg

Noniin, toivoa on paremmasta, onhan tuo i-h.oy.n hallitustoiminta taantunut tässä vuosien saatossa ja nyt on ns paska osunu tuulettimeen kunnolla.
Jos Ripa on todellinen Ilves, niin Tillu olisi saanut jo kattella uutta työpaikkaa jostain muualta tovin sitten jo.

Aikamoista, ei käy aika pitkäksi Ipan kannattajalla. Liekkö yksi vaihtoehto nostaa junnuja lisää kokoonpanoon. Ei välttämättä huono vaihtoehto jos kunnon panostus tulee sitten Raipen paluuseen.

Tillu ~ Tie ja Totuus
Huh huh, noh olen ollut sitä mieltä että molemmat saisi väistyä Ripa ja Tillu. On tehneet hyvää työtä, mutta muutosten aika mielestäni.

Kuulostaa kyllä perkeleen pätevältä mieheltä tuohon hommaan, kun käyttää Pohjois-Korealaisia metodeja sopimusneuvotteluissa :D

En nyt tiedä mitä se auttaa jos itse tarjotaan omasta mielestä viimeistä sopimusta, agentti vastaa että ei käy vastatarjouksen muodossa. Tillun pitäisi antaa periksi?

Mikä logiikka.

Pellin ulostaminen oli hyvä alku. Seuraavaksi Jasek ja Lööke pois budjettia rasittamasta. Talous edellä tässä maailmantilanteessa on mentävä. 10 vuotta sitten oltiin melkein konkurssissa. Himmetä ei muistot siitä koskaan saa.

Melkonen hässäkkä puheissa päällä...monta tuntia kun esko huutaa omana tietona? Toivon mukaan ois rati ja latvala jotka poistuis. Ny tarvis kyllä lyödä joku kova pelaaja puskista(parikin) tai si poistumisia toimistolta.

Pellin ulostaminen oli hyvä alku. Seuraavaksi Jasek ja Lööke pois budjettia rasittamasta. Talous edellä tässä maailmantilanteessa on mentävä. 10 vuotta sitten oltiin melkein konkurssissa. Himmetä ei muistot siitä koskaan saa.
Kyllä kai sieltä löytyy kasa pelaajia ennemmin ulostettavaksi kuin Jasek ja Lööke?!. Eivät halvimmista päästä, mutta parhaimmillaan liigan parhaimmistoa rooleissaan, eli annetaan nyt näiden herrojen vain olla, joukkuueessa ratisia kyllä piisaa valitettavankin paljon.

Takaisin