Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minzu85
  • Alkaa Alkaa
Tappara ei joutunut peluuttaan junnuja pakistossa. Ehkä selvisivät vähemmällä loukkaantumisten suhteen. Tappara lisäsi siirtorajalla Addamon koska ilmeisesti näkivät tarvetta moiselle. Mielestäni moni (itseni mukaanlukien) kirjoitteli siirtorajalla tännekin että meidän puolustus on kapea poffeihin. Särkymisvaraa ei juuri ollut. Se oli meidän akilleen kantapää ja imho siihen olisi pitänyt tuoda vahvistusta.

Haluan ehdottomasti omille junnuille lisää vastuuta mutta kovaan playoff-rypistykseen pitäisi olla valmiita pelimiehiä jos junnut ei jollain tavalla selkeästi osoite kykenevänsä kantamaan poffeissa runkosarjan aikana. Mielestäni meidän pakkijunnut ei sitä osoittaneet.
Olen varsin tietoinen että iso osa foorumista halusi pakin tänne vielä. Niin minäkin. Siihen ei silti kaaduttu. Mun mielestä huonoja tekosyitä
 
Olen varsin tietoinen että iso osa foorumista halusi pakin tänne vielä. Niin minäkin. Siihen ei silti kaaduttu. Mun mielestä huonoja tekosyitä
Niin, vaikea sanoa olisiko pakkihankinta kyennyt korvaamaan Kucerikin. Kuch pelasi erinomaiset playoffit ja siis tuskimpa olisi. Mutta ainakin pudotus Kucerikista junnuun (Soini/Niskanen) oli erittäin iso.

Monet sanoo ettei yhdellä pelaajalla ole isossa kuvassa merkitystä. Itse sanon että oli iso merkitys sodassa naapuria vastaan ja ainakaan 4 peliä putkeen ei oltaisi hävitty jos Kucerik olisi pysynyt kunnossa.
 
+ valmennukseen:
-erikoistilanteet
-reagoimattomuus, mm.Tapparan
kavennettua 3-2:een aikalisä??
Niin valmennus.. mikä siinä sitten on että huippuvalmentajista tulee Ilveksessä huonoja ?
Myrrä, Raipe, Pennanen, Jalonen, nyt Hölö. Kaikki ovat muualla vieneet joukkueensa vähintään finaaleihin. Ja joukkueita joiden ei pitänyt olla lähellekkään edes välieräjoukkueita.
Jos kerran joukkueen kasaaminen ei ole se ongelma vaan valmennus.
Selittäkää joku minulle tämä niin lupaan ostaa sen vastauksen.
 
Takaisin
Ylös