Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse olisin ylivoimaisesti eniten halunnut juuri Lööken.Taitaa Sportissa olla kioski auki, kun nyt on jo Lööke ja Johansson huhuissa lähteä. Holmströmin ja Hjalmarssonin voisi napata tänne vaikka molemmat.
Itse olisin ylivoimaisesti eniten halunnut juuri Lööken.
Muuten jees mutta ei kyllä Balua enää koskaan laidalle.Mikäli Hjalmarsson pystyisi pelaamaan RW, niin kyllähän
Suomi - Holmström - Hjalmarsson
Haapala - Kontiola - Räty
Sebök - Tikka - Ikonen
kuulostaisi ihan kivalta……
Eipä nykypäivänä taida juurikaan olla enää mitään ulkomaanoptioita, kun khl on kuopattu. P-Amerikka on tietysti eri asia.Solmi juu, mutta tokihan tuossa varmaan on ulkomaanoptio.
No kun asian näin muotoileeMun mielestäni pleijareita ajatellen Hjalmarsson olis kyllä sellainen kaveri, että...
Kyseessä on siis 34-vuotias MM-kultamitalisti, SHL-mestari ja kolminkertainen CHL-mestari (ja Sportin pistepörssin kärki).
Voidaan vielä SHL-pisteet laittaa tähän:
Lööke 97 10+17=27
Hjalmarsson 526 127+197=321
Kyllä tässä nyt Lööke on ihan nöösipoika![]()
Muuten jees mutta ei kyllä Balua enää koskaan laidalle.
Eipä nykypäivänä taida juurikaan olla enää mitään ulkomaanoptioita, kun khl on kuopattu. P-Amerikka on tietysti eri asia.
Ellei Tampereella tee diiliä TBK:n kanssa, sitten voi kopissa haastella. Ostokset voi hoitaa Turuus tai stadin Stockalla.Yhtenä myyntivalttina on äidinkielen käyttäminen arjessa Vaasassa. Tampereella onnistuu hiukan huonommin.
Jaa-a. Mielestäni meiltä puuttuu kärkisentteri Suomen kentästä ja itse ottaisin siksi Holmströmin näistä mieluiten.Itse olisin ylivoimaisesti eniten halunnut juuri Lööken.
Vastasin tuossa ylempänä jo. Hjalmarsson olisi 6/5 hankinta. Niinkuin Holmströmkin. Kirjoitin hieman hätäisesti vastaukseni sulle alunperinJaa-a. Mielestäni meiltä puuttuu kärkisentteri Suomen kentästä ja itse ottaisin siksi Holmströmin näistä mieluiten.
Onko Hjalmarsson muuten loukissa?
Pieni riski olisi hankkia siinä tapauksessa häntä ainakaan.
Tämä on ihan järkevää toimintaa.. hankkia tarvittavan iso reservi, ettei tarvitse ratkaisupelejä pelata junnuilla.Jatkoajan Sport-osiossa puhutaan loppukauden lainasta, koska Brynäs tarvitsee vahvistuksia, ettei käy mahdollisissa karsinnoissa kalpaten.
Vaihetaan Jokipakka jonkun Sveitsiläis seuran kanssa![]()
Krhm, Arttu.Mikä seura ois kiva?
Tuskin Jokipakka ihan noin arvokas on
Tarjoamalla sitten ensi kauden alkupuolella sopimusta jos Tillu parhaaksi näkee kauden 24-25 joukkueeseen.Mites ton Topias Haapasen saisi kotiutettua? Soppari on vielä ens kaudesta TPSiin.