Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Viime kauteen lähdettiin liian laajalla rosterilla ja tähän kauteen liian kapealla.Tähän kauteen lähettiin liian kapealla rosterilla. Tarve kahdelle liiga tason pelimiehelle. Tässä nyt ei Gregoiret ja Kossit auta.
Viime kauteen lähdettiin liian laajalla rosterilla ja tähän kauteen liian kapealla.
Ensi kauteen sopivalla? Ehkä?
Noo.. rahaa on ja pelaajiakin vapaana. Siinä mielessä meillä ei hätää ole. Ostohousut jalkaan ja pari ukkoa sisään.Tähän kauteen lähettiin liian kapealla rosterilla. Tarve kahdelle liiga tason pelimiehelle. Tässä nyt ei Gregoiret ja Kossit auta.
Meskasen poissaolo muutaman viikon mittainen, ja leikkauksessa on tosiaan käynyt. En siis usko, että hänestä kyse.
Suomen joku kertoi olevan kunnossa, joten olisiko sitten esim. Könösen saama vamma vaatinut pidemmän poissaolon? Ehkä punakoneen ”kovin hämmentäjä”-kommentti kryptisesti viittaisi juuri Könöseen. Tämä siis vain heittona.
Eikai tässä nyt montaa jätkä ole poissaMeskasen poissaolo muutaman viikon mittainen, ja leikkauksessa on tosiaan käynyt. En siis usko, että hänestä kyse.
Suomen joku kertoi olevan kunnossa, joten olisiko sitten esim. Könösen saama vamma vaatinut pidemmän poissaolon? Ehkä punakoneen ”kovin hämmentäjä”-kommentti kryptisesti viittaisi juuri Könöseen. Tämä siis vain heittona.
Pitääkö tässä kohta palata niihin korona-aikojen lainoihin. Riku Tuomolaa ja Albin Erikssoneja kohta rosteri täys, jos tähän malliin ukkoo tippuu pois.Meskasen poissaolo muutaman viikon mittainen, ja leikkauksessa on tosiaan käynyt. En siis usko, että hänestä kyse.
Niin punakone puhui loppukauden poissaolostaItse en usko, että pelkästään Meskasen parin viikon poissaolon takia oltaisiin pakotettuja lähtemään markkinoille. Sellaisen kuvan itse punakoneen viestistä sain.
Meskasen vamma ei ole kovin vakava, joten väkisinkin itse mietin, että joku muukin on loukkaantunut. Hyvä tietysti, mikäli näin ei ole.
Hyvä että kerroit suoraan. Ennenkuin lähtee vielä voimakkaammin liikkeelle spekulaatiot useammasta loukkaantuneesta.Puhutaan nyt asiat suoraan ja kerron mitä itse sain kuullla eilen joko minua on vedätytty tai sitten olen ymmärtänyt asiat väärin..niin Mesestä on kyse ja eilen on jalkaa operoitu acutassa ja loppukauden toipumista epäilty…siinä on minun versio
"Ellei ihmeitä tapahdu"Puhutaan nyt asiat suoraan ja kerron mitä itse sain kuullla eilen joko minua on vedätytty tai sitten olen ymmärtänyt asiat väärin..niin Mesestä on kyse ja eilen on jalkaa operoitu acutassa ja loppukauden toipumista epäilty…siinä on minun versio
Tai vasta tullut kipua tms jalkaan. Eihän sitä välttämättä pelatessa huomaa.Jos on acutaan tarvinnut mennä ja sitä kautta leikkauspöydälle niin olisiko sitten eilen sattunut jotakin.
Ei kyllä ole Grégoire vakuuttanut ja ihmettelen jos nähdyillä esityksillä saa jatkoa. Kaksi uutta miestä sisään. Sentterille ollut muutenkin jo tarve ja sitten lihasta lisää. Joku joka osaa aloittaa.Hyvä että kerroit suoraan. Ennenkuin lähtee vielä voimakkaammin liikkeelle spekulaatiot useammasta loukkaantuneesta.
Eli sieltä on nyt sitten Ratinen noin kuukauden poissa ja Meskanen epämääräisen ajan. Gregoire siinä kintaalla, että mahtuuko kokoonpanoon. Paria uutta pelaajaa tässä odotellaan siis.
Juu.. hätäkös tässä. Vähän vajaa oli hyökkäysarsenaali jo entuudestaankin, nyt vaan pari ukkoa sisään.Hyvä että kerroit suoraan. Ennenkuin lähtee vielä voimakkaammin liikkeelle spekulaatiot useammasta loukkaantuneesta.
Eli sieltä on nyt sitten Ratinen noin kuukauden poissa ja Meskanen epämääräisen ajan. Gregoire siinä kintaalla, että mahtuuko kokoonpanoon. Paria uutta pelaajaa tässä odotellaan siis.
Onko Tillu soittanut jo Lempäälään?Puhutaan nyt asiat suoraan ja kerron mitä itse sain kuullla eilen joko minua on vedätytty tai sitten olen ymmärtänyt asiat väärin..niin Mesestä on kyse ja eilen on jalkaa operoitu acutassa ja loppukauden toipumista epäilty…siinä on minun versio