Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyänäino. Alkaa tuo kokoonpano venymään vähän turhan lähelle katkeamispistettä jos vahvistuksia ei riveihin tule.Helpottava uutinen, jos "vain" viikkoja.
Mutta kyllä ostohousut täytyy olla tukevasti jalassa.
Elikä siis ketään ei lisää tippunutkaan pois??No niin nyt on soiteltu 2 tärkeää puhelua ja 5 viikkkoa on ennuste..pahoittelen asiaa muuten kaikki tiedot piti paikkansa…kuuleman mukaan Mese voi hyvin..elikkä paniikki peruttu
No eihän tässä ny kerenny ku maansa myymään ja pari ämpärillistä kyyneliä tiputtaan.Tarvii tulla seuraavan kerran paremmin valmistautuneena kirjoittamaan ettei tulis koko foorumille paskat housuihin vääristä/epäselvistä tiedoista…
Kyänäino. Alkaa tuo kokoonpano venymään vähän turhan lähelle katkeamispistettä jos vahvistuksia ei riveihin tule.
Kauhukuvissa jo nään miten joku Repo ajaa huomenna Supin tai Kodyn lasarettiin ja sitten on jo toimistolla paniikkinapit pohjassa. Hyi helvetti, ei saa tommosia edes ajatella. Pyydän anteeksi.
Aloituksesi antoi aurinkoiselle työpäivälle synkän pilven, mutta hyvä juttu että kerroit. Nyt voi taas hengittää.Tarvii tulla seuraavan kerran paremmin valmistautuneena kirjoittamaan ettei tulis koko foorumille paskat housuihin vääristä/epäselvistä tiedoista…
Ilveksellä suuria loukkaantumishuolia.Tarvii tulla seuraavan kerran paremmin valmistautuneena kirjoittamaan ettei tulis koko foorumille paskat housuihin vääristä/epäselvistä tiedoista…
Totta turiset, mä elän näköjään jo pari päivää muita edellä. Nää foorumin maanantaiaamun paniikit on pistänyt jo ajantajunkin ihan sekasinJos huomenna ajelee Repo jonkun ukon lasarettiin, niin kyseessä on kyllä rikosasia.
Juu.. kyllä tuohon hyökkääjä pitää hakea. Ei nyt välttämättä sitten kahta.. Kossit ja kumppanit eivät riitä ja Gregoire siinä ja siinä kannattaako jatkopahvin tekeminen. Tässä kohtaa voisi kokeilla try outin pidentämistä.. jos se hänelle itselleen sopii...Lienee se perinteinen 4-6 viikkoa tuo aikataulu ja aina nämä voivat elää. Siitä sitten täyteen kuntoon jne.
Kyllä Ilves saa sitä laajuutta nyt hankkia eikä mitään tusinamiestä mielellään. Ei tuossa liikaa särkymävaraa ole.
Tunteiden vuoristorataa tämä on, ihan normaalia kun elää ja hengittää IlvestäTarvii tulla seuraavan kerran paremmin valmistautuneena kirjoittamaan ettei tulis koko foorumille paskat housuihin vääristä/epäselvistä tiedoista…
Höpö höpö! Hienosti rakennettu draaman kaari. Ensiksi vähän kryptinen viesti, että kaupoille täytyy mennä. Sitten ripotellen infoa lisää kun ihmiset alkaa maalaamaan todellisia kauhu skenaarioita.Tarvii tulla seuraavan kerran paremmin valmistautuneena kirjoittamaan ettei tulis koko foorumille paskat housuihin vääristä/epäselvistä tiedoista…
No sitten aika pienellä päästään. 2 viikon urheilukieltohan tulee jo pelkästään tikeistä.Hyvä, mikäli Meskanen tosiaan säästyi pahemmalta.
Itse olen kuullut, että noin parin viikon huili treeneistä, joten voi toki olla että se paluu pelikuntoon venyy sinne 4-5 viikkoon. Tai varmasti pelaavat varman päälle, mutten näkisi kuitenkaan mahdottomuutena, jos pelaisikin jo alle kuukauden päästä. Yksiköllisiä juttuja.
En silti pane vastaan, mikäli Tillu reagoi laiturihankinnalla, etenkin kun Ratisenkin poissaolo ilmeisesti on pidempi. Ja viime peleissä useampikin hyökkääjä ilmeisesti ottanut pieniä kolhuja (Suomi, Könönen, Virtanen…), joten olisihan se omalla tavallaan myös varautumista jo tulevaan.
Eikä kevättäkään ajatellen leveyttä rosterissa voi koskaan liikaa olla.
Mese on vie Tayksissa…Hyvä, mikäli Meskanen tosiaan säästyi pahemmalta.
Itse olen kuullut, että noin parin viikon huili treeneistä, joten voi toki olla että se paluu pelikuntoon venyy sinne 4-5 viikkoon. Tai varmasti pelaavat varman päälle, mutten näkisi kuitenkaan mahdottomuutena, jos pelaisikin jo alle kuukauden päästä. Yksiköllisiä juttuja.
En silti pane vastaan, mikäli Tillu reagoi laiturihankinnalla, etenkin kun Ratisenkin poissaolo ilmeisesti on pidempi. Ja viime peleissä useampikin hyökkääjä ilmeisesti ottanut pieniä kolhuja (Suomi, Könönen, Virtanen…), joten olisihan se omalla tavallaan myös varautumista jo tulevaan.
Joo.Sanaa "seesteinen" ei voi käyttää Ilveksen kannattamisessa. Paljon se ottaa,mutta paljon se myös antaa.Tunteiden vuoristorataa tämä on, ihan normaalia kun elää ja hengittää Ilvestä![]()
Ratinen omien sanojen mukaan sivussa n. 4 vk vielä.Hyvä, mikäli Meskanen tosiaan säästyi pahemmalta.
Mutuilu ketjussa mutuillaan.Välillä koko kausi ohi,sit 5 viikkoa. Kannattas jättää nuo arvailut väliin.