Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minzu85
  • Alkaa Alkaa
Saarelaista itse veikkaan, mietin vaan tuleeko tänne sitten sentteriä vai laitaa pelailemaan.

Näinköhän Ratinen on jatkamassa..

Vihjeenä oli kylläkin samoilta suunnilta. Ei iha ok haku
Kylläpä tuli sellaisia sopimusuutisia tänään, toinen ihan ok haku, toinen todella yllättävä. Jälkimmäinen on todellakin sellainen, joka on varmasti useamman kannattajan ja pelaajan inhokki tässä sarjassa. Valitettavasti en pysty enempää tässä vaiheessa sanomaan nimistä. Palataan myöhemmin.
Itse ainakin tykkään molemmista.

Tähän alkuperäiseen tekstiin viitattiin.

"ihan ok haku" ja toinen, joka oli Lantta.

Nyt täsmennettiin, että samalta suunnalta.

Saarelaista itse veikkaan, mietin vaan tuleeko tänne sitten sentteriä vai laitaa pelailemaan.

Näinköhän Ratinen on jatkamassa..
Kalpan 3-4 sentterit on nimenomaan Saarelainen ja Lantta. Lantan ostan neloseksi, mutta olisi tuo jotenkin kevyen kuuloinen kaksikkona.
Kolmoseksi kaipaisin mieluummin jotain kovempaa kuten Borg.
Corrado "Junior" Sopranoa lainatakseni: "he couldn't fucking sell it."

Aina ei ole rahasta kiinni, vaan pitää osata myydä ajatus.
Vaikeetahan tuo on kaapata toisesta kärkiseurasta kärkipelaajia Liigan sisällä. Sama kuin meiltä lähtisi Mänty tai vaikka Lööke toiseen Liiga seuraan, en mitenkään uskoisi noin tapahtuvan. Pitäisi melkein olla joku kytkös kuten Kantner-Karjalainen.

Toki onhan Tapparakin menettämässä Matinmikon Kärppiin vaikka varmasti haluaisi Tappara tehdä jatkoa. Mutta, hänen kohdalla kotiseutu varmasti painaa.

Takaisin