Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oisko huomenna ennen pelin alkua?Quennevillelle peukku, Hillikselle en käyttöä näe. Koska julkastaan?
Kunhan ei oo Hillis.
No jos mun pitäis valita niin kyllä mä pitäisin Svejkovskyn jos vaihtoehtona on Hillis.No jaa täytyy nyt kumminkin myös miettiä, mitä Ilves on sinne kauppaamassa? Toki Quenne olisi huomattavasti parempi, mutta Espoon kannalta olisi todella outo kauppa.
No jos mun pitäis valita niin kyllä mä pitäisin Svejkovskyn jos vaihtoehtona on Hillis.
Pistooli-Pete toiseen suuntaan.![]()
Kyllä se huomenna aamu päivällä varmaan julkastaan ei nää kauaa pysy salassa
Perinteinen 19.31 olisi ihan maistuva
How was your summer jne
Varmaan sovitaan, että tuutataan samoihin aikoihin uutista.Sinänsä jännä jos kyseessä non vaihtokauppa, niin kumpi tämän julkaisee ensin?
Päivällä varmasti tieto saa lisää kierroksia, mutta hölmöä olisi julkaista ennen huomista peliä.Kyllä se huomenna aamu päivällä varmaan julkastaan ei nää kauaa pysy salassa
Elleivät sitten molemmat jo pelaa huomenna uusissa joukkueissaan ja luulisi että pelaavat.Päivällä varmasti tieto saa lisää kierroksia, mutta hölmöä olisi julkaista ennen huomista peliä.
Koti-invaasio liian hyvä tarina medialle itsessään. Jos tulee tappio, silmänkääntäjänä pelaajajulkistus pelin jälkeen. Jos voitto, sunnuntaina boostia ensi viikon myynteihin.