Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minzu85
  • Alkaa Alkaa
Minä vähän epäilen kyllä juttuja että Ratikka ja Latvala olisivat ihan viittä vaille lähtemässä seurasta.
Minä en, täälläkin nähty esimerkki Pelli. Nämä kaks kuuluu samaan kategoriaan.. turhia pelaajia Ilveksessä. Jos sielä on toimistolla herätty ja huomattu sama mitä suurin osa toivonut aikoja sitten?

No varmasti sanellaankin. Mutta sehän on suora epäluottamuslause Tillun toiminnalle. Ei voi jatkaa, jos luottoa ei ole.
Nämä mahdolliset purut kyllä kertoisivat siitä, ettei Tillulla ole mitään punaista lankaa joukkueen kokoamisessa. Lyhytnäköistä toimintaa.
Onhan se mahdollista, että Tillulle on sanottu, että saat pitää hommasi, mutta tälläisillä korjausliikkeillä. Fanien inhokit pois ensimmäisenä. Latvalan ja Ratisen soppareille on hyvinkin saattanut löytyä ottajat nopeasti nykytilanteessa. Tillu kuitenkin tähän mennessä on jauhanut aikamoista ”pitkää peliä” ja luottanut vähän liiankin tarmokkaasti.

No, ehkä sen enempää turha spekuloida tässä kohtaa.

Eikös foorumin perusteella ole juuri toisin päin? Teet niin tai näin niin aina väärin päin…. Täällä on foorumi huutanut punaisena, että Pellistä, Ratisesta ja Latvalasta pitää päästä eroon. Nyt kun Pellistä jo luovuttiin ja tota kaksikko huhutaan, niin sekin on väärin. On tää kyllä aika koominen palsta
Montako vasta vinkumista oot nähny? Aina tätä huudellaan vaikka yks olis sanonu vastaaan jaaha KAIKKI kääntänyt mielipiteensä heti..

Minä en, täälläkin nähty esimerkki Pelli. Nämä kaks kuuluu samaan kategoriaan.. turhia pelaajia Ilveksessä. Jos sielä on toimistolla herätty ja huomattu sama mitä suurin osa toivonut aikoja sitten?
Eiköhän Latvala ja Ratikka heivattaisi heti mäkeen mikäli heidän soppareilleen löytyisi joku maksaja. Latvala varmasti ihan fiiliksissä luopumassa kahden vuoden palkastaan ilman varmuutta tulevasta työnantajasta.

Nämä mahdolliset purut kyllä kertoisivat siitä, ettei Tillulla ole mitään punaista lankaa joukkueen kokoamisessa. Lyhytnäköistä toimintaa.
Niin siis lyhytnäköistä se on ollut ihan kokoajan.

Meillä pelaa kauden 23-24 joukkueesta 3 pelaajaa. Parikka Ratinen ja Latvala. Tästä on 2 vuotta.

Ei mitään selkärankaa mihin nojata.
Ellei nyt lasketa Oton pitkää selkää...

Miten niin koominen? Kuka nuo sopimukset on tehnyt - nii-i, mietipäs sitä.
Muissa seuroissa ei ikinä pureta sopimuksia? Silloin naapuri purkaa niin tällä palstalla onanoidaan kuinka huippuseura toimii, Ilves purkaa niin täällä on joukkohysteria. Ja varmaan se on Tillu tehnyt, hyvä jos ymmärtää korjata virheensä. Mutta unohdin kuinka foorumin jengi on täydellisiä eikä tee virheitä niin helppo arvostella ja toivoa että muut kantaa rahaa seuraan. Tulee ihan yksi poliittinen puolue mieleen.

Eiköhän Latvala ja Ratikka heivattaisi heti mäkeen mikäli heidän soppareilleen löytyisi joku maksaja. Latvala varmasti ihan fiiliksissä luopumassa kahden vuoden palkastaan ilman varmuutta tulevasta työnantajasta.

Voittaa Jokereissa mestaruuden ensi kaudella.

Meillä pelaa kauden 23-24 joukkueesta 3 pelaajaa. Parikka Ratinen ja Latvala. Tästä on 2 vuotta.
Noo tuon voisi katsoa joka jengin osalta niin ei se määrä paljon tuosta muuttuisi. Tämä kuitenkin neljäs kausi jos tuosta kaudesta aloitetaan laskeminen. Jos joku pelaaja pelaa neljättä kautta samassa jengissä niin se on jo nyky Liigassa paljon.

Onhan tämä myös Tillun joutsenlaulu jos puretaan sen puoli vuotta sitten tehtyjä sopimuksia. Vai onko itse purkamassa jos on tarve säästöön tai tarvitaan rahaa jalokalaan?

Eikös foorumin perusteella ole juuri toisin päin? Teet niin tai näin niin aina väärin päin…. Täällä on foorumi huutanut punaisena, että Pellistä, Ratisesta ja Latvalasta pitää päästä eroon. Nyt kun Pellistä jo luovuttiin ja tota kaksikko huhutaan, niin sekin on väärin. On tää kyllä aika koominen palsta
Et tainnut ihan sisäistää lukemaasi. Täällähän nimenomaan ”juhlitaan” sitä, että näiden riippakivien sopimukset puretaan, ja se menee Tillun piikkiin, että heille kirjoitettiin juuri jatkot ja nyt ne puretaan.

Et tainnut ihan sisäistää lukemaasi. Täällähän nimenomaan ”juhlitaan” sitä, että näiden riippakivien sopimukset puretaan, ja se menee Tillun piikkiin, että heille kirjoitettiin juuri jatkot ja nyt ne puretaan.
Pellin jatkot ymmärsi hyvin viime kevään esitysten jälkeen. Oli piste per peli -pakki playoffeissa. Ei täälläkään soraääniä silloin näkynyt.

Ratisen jatkot yhdistettynä muihin huhuttuihin pelaajiin oli käsittämätön perseily.

Latvala on tavallaan ollut sitä huudeltua joukkueen runkoa ja seiskapakin roolissa aika marginaalinen pelaaja. Itse en usko, että Latvalan sopimusta edes puretaan, ellei sitten halua itse pois.

Täällähän on kunnon sirkus käynnissä eikä ole edes helmikuun siirtoraja lähellä :D

Tätä se on Liigassa. Jatkuvuudesta tunnetussa Tapparassa ensi kaudella heillä pelaa Heljanko (kävi muualla), Kulonummi (kävi muualla), Tuulola, Rauhala ja Rautiainen jotka pelasi 23-24. Tämän kauden jengiin Keskinen ja Tanus lisäksi.

En tiedä, onko esimerkiksi Ripan vika jos meidän UTJ ei vaivaudu edes vastaamaan pelaajan ja agentin esittämään vastatarjoukseen - kun hän tarjosi itse pelkkää pistesopimusta. Sitten saat lukea sosiaalisesta mediasta ”kiitokset ajastasi Ilveksessä”.

Eikä ole ensimmäinen kerta kun olen kuullut, että jos ei suostuta Tillun sopimukseen niin yhteydenpito loppuu siihen.

Tillu ~ Tie ja Totuus
No tästä pitäisi tietää minkälainen se Tillun sopimustarjous on ja kelle ja mikä on vastatarjous ollut.

Lisätietoa mun mielestä kaipaa, ennenkö voi tuomita tämän tavan toimia.

Enkä halua puolustella ketään tai mitään.

Takaisin