Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minzu85
  • Alkaa Alkaa
Se Hämeen Sanomien toimittaja Samuel Savolainen tuntuu olevan paras tietäjä tällä hetkellä. Huttunen twiittailee nykyään usein huteja, justhan sillä oli jotain huteja meillekin, mutta en edes muista mistä se sillä kertaa huhuili. Tai sitten ne voi kosahtaa loppusuoralla ja näyttää hudeilta.

Nyt ihan oikeasti jotain rajaa tähän trollailuun. Ei ole noin köykäisestä pelaajasta kyse. Itse kuulin, että McDavidista käytäisiin kisaa ja Ilveksen viimeisin tarjous olisi 1.4 % korkeampi kuin paikallisvastustajan.

Edit: tästä kaudesta olisi kyse.

Nyt ihan oikeasti jotain rajaa tähän trollailuun. Ei ole noin köykäisestä pelaajasta kyse. Itse kuulin, että McDavidista käytäisiin kisaa ja Ilveksen viimeisin tarjous olisi 1.4 % korkeampi kuin paikallisvastustajan.

Matthews ja Draisaitl me jo skipattiin vajavaisen urheilullisuuden takia.

Niin tai sitten on huomioitu myös tuo Amerikan palkka, niin kuin Borgströmin kohdalla... tiedä näistä. Mutta voihan se tietysti olla, että Lukko on maksanut älyttömiä summiakin.

E. Kaverihan osottautui kyllä tuon arvoiseksi. Toivottavasti Thomsonkin, jos tulee ja 250K;n palkkaa ottaa :)
Älyttömältä se omaankin korvaan kuulosti, mutta jälkikäteen sanottuna aivan hintansa väärti.

En pidä Thomsonin mahdollista 250k edes pahana hintana. Kestäisi vertailussa paljon paljon huonompiinkin pakkeihin tuollainen summa.

Itse kuulin, että edellisestä kaudesta kyse.

Naapurin forkal jotain puhetta jopa Aresta. Voisiko olla kyseinen pelaaja mistä huhuilu ens kaudeks?

Naapurin foorumilla heitellään varmasti taas parikymmentä nimeä ilmoille ensi kauden joukkueeseen. Wallmarkista ja Mannisesta lähtien.
Kunhan haluavat hämmentää soppaa… pitkät joulun pyhät hyvää aikaa seurata kuinka meidän foorumilla porisee heidän hatusta heitetyt ”huhut”.

Näin tämä on tavannut mennä. Itse en juuri jaksa innostua kuin yhden nimimerkin huhuista, vaikka joku huti taisi sinnekin livahtaa aiempiin KHL-sutinoihin liittyen.

Takaisin