Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minzu85
  • Alkaa Alkaa
Illan kokoonpanossa ei ainakaan ketään uutta ukkoa.

Joo ja se tuleva Tsekkipelaaja on varmasti pelaaja jolle ei ikinä tule huonoa jaksoa?

Kodytek on tällä hetkellä ~23 maalin ja ~35 pisteen tahdissa. Paljonko oletat uudelta kaverilta?
Kodytekin huonompi jakso vaan on kestänyt jo kolmisen kuukautta. Jos uskoo tappavan tasaiseen suorittamiseen, niin nuo tehot voivat toteutua, mutta itse en usko että ylittää 20 maalia ja uskon tehojen jäävän n. 30 pisteeseen. Odottaisin uudelta kaverilta tasaisempaa suorittamista läpi kauden ja kokonaisvaltaisempaa peliä ja ehkäpä samat +30p. Kodytek onnistui alkukaudesta lähes paikasta kuin paikasta, mutta oli mielestäni jo silloin maaleja lukuunottamatta aikalailla näkymätön.

Itse pitäisin tuota morandia loistokaappauksena männyn ja iksan keskelle. Vielä ensikauden optiolla.
Tuota parempaa tuskin markkinoilta saatavissa.
Morand on laituri.
Tai no pelaa laidassa.

Morand on laituri.
Tai no pelaa laidassa.

Edelliset pelit ollut taas keskellä. Siinäkö syy SaiPan viime aikojen pisteputkelle? :)

Viime kauden Morand pelasi pääosin keskellä, tällä kaudella laidassa, mutta tosiaan nyt taas on siirretty keskelle.

EDIT: Toki korjataan/muokataan sen verran, että Helewkahan lähti, eikä ole enää viimeisimmissä pelannut.

Saipa voittanut 3 viimeistä peliään.
Juurikin noissa morand ollut saipan ykkössena.
Itse kelpuuttaisin ehdottomasti.

Juu, ymmärrän. Itse kaipaan ehkä keskustaan vahvistusta vähän toisenlaisille osa-alueille. Morand on kyllä pelimies, siinä ei mitään.

SaiPassakin laituriksi ajautunut kaveri tosiaan olisi kyllä loistokaappaus sentteriksi.
Aren otan kyllä terveenä mieluummin.
Kuitenkin otan ehdottomasti liigavauhdissa onnistuneen morandin mieluummin kuin järvisen romanin ja juhiksen ”vauhtiliigasta”.

Aren otan kyllä terveenä mieluummin.
Kuitenkin otan ehdottomasti liigavauhdissa onnistuneen morandin mieluummin kuin järvisen romanin ja juhiksen ”vauhtiliigasta”.

Mä ottaisin Järvisen tai samantyyppisen mieluusti. Järvisellä tosiaan on Liigasta näyttöjä riittävästi, eikä näytä olevan vielä kääntynyt laskuun. Ei tietenkään sateentekijä, mutta jotenkin sopivan oloinen ja kokonaisuutta tasapainottava palanen olisi tuohon, eikä se aloitusympyrän osaaminen haittaa yhtään :)

Juu, ymmärrän. Itse kaipaan ehkä keskustaan vahvistusta vähän toisenlaisille osa-alueille. Morand on kyllä pelimies, siinä ei mitään.
Samaa mieltä. Kyllähän Morand kelpaisi, mutta jos pitää yksi pelaaja hommata niin siihen en välttämättä Morandia valitsisi

Kertonee paljon rosterin rakenteesta ja ongelmista. Ymmärrän tuon alaketjun sentterivajeen mutta mielestäni tarvitaan toinen tehokas kärkivitja, pelkän ykkösen varassa liikaa.
Mäntykivi- morand- ikonen .
Tuosta vapautuu kolmoseen ja neloseen
Stransky - kody- meskanen
Könönen- virtanen- päkkilä
+bau, gregu, ratinen

Kovuutta huutaa tuo hyökkäyspää edelleen pudotuspeleihin. Tillun kauden aikana tehdyt hankinnat eivät ole pätkääkään auttaneet tähän ongelmaan. Pudotuspelien kamppailuvaade tulee olemaan akilleen kantapää tänäkin vuonna.

SaiPassakin laituriksi ajautunut kaveri tosiaan olisi kyllä loistokaappaus sentteriksi.
Olisi parempi kaappaus sentteriksi kuin sentteri Gregoire. Morand osaa muutakin kuin luistella hyödyttömästi ympäri kenttää.

Aloitusprosentti on parempi kuin Männyllä, Baulla ja Gregoirella yhteensä ja on tehotilastossa +6 SAIPASSA.
Ja on vielä 40pisteen vauhdissa.

Mutta onhan Bau ja Gregoire parempia senttereitä ei kahta sanaa.

Olisi parempi kaappaus sentteriksi kuin sentteri Gregoire. Morand osaa muutakin kuin luistella hyödyttömästi ympäri kenttää.

Aloitusprosentti on parempi kuin Männyllä, Baulla ja Gregoirella yhteensä ja on tehotilastossa +6 SAIPASSA.
Ja on vielä 40pisteen vauhdissa.

Mutta onhan Bau ja Gregoire parempia senttereitä ei kahta sanaa.
Ei Morand ole profiililtaan mikään nelossentteri, joten ihan turha on verrata johonkin Bauhun tai Gregoireen. Aloittamaan on toki parempi kuin Mäntykivi, mutta kokonaisvaltaisessa sentteripelissä ei, ei kai tuo muuten olisi SaiPassakin laituriksi ajautunut. En näe, että uuden laiturisentterin hankkiminen ja Mäntykiven siirtäminen sillä tavalla laidalle on nyt tässä mikään ratkaisu.

Takaisin