Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vaikka olikin aamujäillä niin ei välttämättä pelaa.6min ja nähdään kuka kyseessä
Olen pettynytVaikka olikin aamujäillä niin ei välttämättä pelaa.
Sever BirgiliJoku A-junnuko?
Sever Birgili
Kodytekin huonompi jakso vaan on kestänyt jo kolmisen kuukautta. Jos uskoo tappavan tasaiseen suorittamiseen, niin nuo tehot voivat toteutua, mutta itse en usko että ylittää 20 maalia ja uskon tehojen jäävän n. 30 pisteeseen. Odottaisin uudelta kaverilta tasaisempaa suorittamista läpi kauden ja kokonaisvaltaisempaa peliä ja ehkäpä samat +30p. Kodytek onnistui alkukaudesta lähes paikasta kuin paikasta, mutta oli mielestäni jo silloin maaleja lukuunottamatta aikalailla näkymätön.Joo ja se tuleva Tsekkipelaaja on varmasti pelaaja jolle ei ikinä tule huonoa jaksoa?
Kodytek on tällä hetkellä ~23 maalin ja ~35 pisteen tahdissa. Paljonko oletat uudelta kaverilta?
Itse pitäisin tuota morandia loistokaappauksena männyn ja iksan keskelle. Vielä ensikauden optiolla.Nyt sopimus purkuun ja vaikkapa SaiPan Morand tilalle.
Morand on laituri.Itse pitäisin tuota morandia loistokaappauksena männyn ja iksan keskelle. Vielä ensikauden optiolla.
Tuota parempaa tuskin markkinoilta saatavissa.
SaiPassakin laituriksi ajautunut kaveri tosiaan olisi kyllä loistokaappaus sentteriksi.Itse pitäisin tuota morandia loistokaappauksena männyn ja iksan keskelle. Vielä ensikauden optiolla.
Tuota parempaa tuskin markkinoilta saatavissa.
Morand on laituri.
Tai no pelaa laidassa.
Saipa voittanut 3 viimeistä peliään.
Juurikin noissa morand ollut saipan ykkössena.
Itse kelpuuttaisin ehdottomasti.
Aren otan kyllä terveenä mieluummin.SaiPassakin laituriksi ajautunut kaveri tosiaan olisi kyllä loistokaappaus sentteriksi.
Aren otan kyllä terveenä mieluummin.
Kuitenkin otan ehdottomasti liigavauhdissa onnistuneen morandin mieluummin kuin järvisen romanin ja juhiksen ”vauhtiliigasta”.
Samaa mieltä. Kyllähän Morand kelpaisi, mutta jos pitää yksi pelaaja hommata niin siihen en välttämättä Morandia valitsisiJuu, ymmärrän. Itse kaipaan ehkä keskustaan vahvistusta vähän toisenlaisille osa-alueille. Morand on kyllä pelimies, siinä ei mitään.
Olisi parempi kaappaus sentteriksi kuin sentteri Gregoire. Morand osaa muutakin kuin luistella hyödyttömästi ympäri kenttää.SaiPassakin laituriksi ajautunut kaveri tosiaan olisi kyllä loistokaappaus sentteriksi.
Ei Morand ole profiililtaan mikään nelossentteri, joten ihan turha on verrata johonkin Bauhun tai Gregoireen. Aloittamaan on toki parempi kuin Mäntykivi, mutta kokonaisvaltaisessa sentteripelissä ei, ei kai tuo muuten olisi SaiPassakin laituriksi ajautunut. En näe, että uuden laiturisentterin hankkiminen ja Mäntykiven siirtäminen sillä tavalla laidalle on nyt tässä mikään ratkaisu.Olisi parempi kaappaus sentteriksi kuin sentteri Gregoire. Morand osaa muutakin kuin luistella hyödyttömästi ympäri kenttää.
Aloitusprosentti on parempi kuin Männyllä, Baulla ja Gregoirella yhteensä ja on tehotilastossa +6 SAIPASSA.
Ja on vielä 40pisteen vauhdissa.
Mutta onhan Bau ja Gregoire parempia senttereitä ei kahta sanaa.