Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuo teroz tiennyt paljon tuolla muuten. Toivottavasti legenda tekisi paluun.Ilves-legenda Peetro Seppälää huhuillaan takaisin euroopan kaukaloihin, Ilves yksi vaihtoehdoista.
Lähde: jatkoajan huhuketju
Mäenpää jatkaa Kalpassa
Saataishan noista jo saada pari toimivaa kenttää rakennettua….Bryggman-Jasek-Suomi
Könönen-Mäntykivi-Mäenpää
Stransky-Najman-Lööke
Väisänen-Mattila-Björqvist
+Ratinen,Borg, Meskanen
Ihan ok nää ”huhu hyökkääjät”![]()
Niin, Jatkoajassa yhden nimimerkin mukaan, jonka luottoluokituksesta ei tarkempaa tietoa. Vai onko sinulla vastaavaa huhua?Bryggman Ruotsiin. Miksi täällä haaveillaan?
Joo kyllä varmasti kiinnostaa kotimaansa sarjassa näiden parin kauden jälkeen. Pöydällä on varmasti mielenkiintoisia tarjouksia useampia. 31-vuotiaana on vielä muutama hyvä kausi aikaa kerätä tienestiä.Kyllä Bryggmanin tasoiset ukot tapaavat mennä parempiin Liigoihin paremmalla palkalla. Itse en ainakaan odota että Liigassa jatkaisi. Aina saa toki yllättää.
Tää on muuten sellainen asia mitä en itse edes kehtaisi vaimolleni kertoa.Vieläkin hävettää kun Hintsanen naureskeli podcastissa Jääskälle ja oikein ylpeästi ilmoitti kuinka "hyvä ystäväni jere karalahti on kans samaa mieltä".
On kyllä valtakunnan yksinkertaisin juntti ja toisena hyvänä tulee perässä hännystelijänsä (Hintsanen ml.). Ellen ihan väärässä ole, niin Hintsasen lapsen kummina toimii Mösjöö Karalahti.Tää on muuten sellainen asia mitä en itse edes kehtaisi vaimolleni kertoa.
On meinaan niin surullinen pelle, että eipä taida toista samanlaista suomikiekosta löytyä.
EI .. heitin pirruuttani, kun tapparalaiset haaveilee Mattilasta.Onko Somppi oikea huhu
Luottoluokitus on kova. Ihan siis Jatkoajan sieltä kovimmasta päästä ymmärtääkseni.Ilves-legenda Peetron kanssa neuvotteluyhteys kertoo @teroz Jatkoajassa.
Ei tietoa luottoluokituksesta.
Isosti!Timppa voisi kotiuttaa Simon Johanssonin.
Mää kyllä niin tykkäisin.. ja edellä mainittu Johansson myös kotiin.Bryggmanin nimen heitti ilmoille eräs joka tiesi Stranskyn viikkoja etukäteen,tiesi Könösen jatkavan ja sen että myös kopin sisällä puhuttu Lassesta. Itse en ota sen enempää huhuun kantaa.