El Reino
Tähtipelaaja
Salomäkihän ei KHL-pakolainen ollut, vaan tuli Örebrosta.
No näinhän se oli. Muistin väärin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Salomäkihän ei KHL-pakolainen ollut, vaan tuli Örebrosta.
Sanoisin, että varmasti ottajia on jos hinta on yhtään järkevä. Parilla viime kaudella 0.56ppg Sveitsissä, viime kaudella vielä parempi. Ja miehen vahvuudet nimenomaan muussa kuin pisteiden tehtailussa. 9 pelin otanta 4 ketjussa, kun Ifk oli taas vähän tankannut ei kerro hirveästi. Kohtuullisesti Nhl kokemustakin.Viimeksi liigassa 9.1+0=1 ja palkkapyyntö varmasti Liigan kärkipelaajien luokkaa, eli tuskinpa liigajoukkueilla on kiinnostusta Salomäkeen, kun siitä ei ole kuin pari vuotta kun Hifki munasi itsensä miehen palkkaamalla.
Maksakko mun terapialaskun jos tää huhu ei osu?Maltaan kostuttamalta kieleltä kuultu, että Henrik Haapalaa voisi alkaa sovittelemaan hahmotelmiin. Tarjosin IPAn ja kysyin itselleni baariMikolta mitäs viinaa toi absintti on?
Mä todellakin niin toivon, että tää osuu. Ensi viikolla pitäisi olla julki.
Ps. niin ja lähde saa palkkansa "konsernilta".
Katsotaan millä prosentilla EFM lähtee tän kauden huhuihin. Uskoa veljet, uskoa!
Minäkin kuulin eilen samansuuntaista huhua, eli ostan tämän.Maltaan kostuttamalta kieleltä kuultu, että Henrik Haapalaa voisi alkaa sovittelemaan hahmotelmiin. Tarjosin IPAn ja kysyin itselleni baariMikolta mitäs viinaa toi absintti on?
Katsotaan millä prosentilla EFM lähtee tän kauden huhuihin. Uskoa veljet, uskoa!
Maltaan kostuttamalta kieleltä kuultu, että Henrik Haapalaa voisi alkaa sovittelemaan hahmotelmiin. Tarjosin IPAn ja kysyin itselleni baariMikolta mitäs viinaa toi absintti on?
Ei ainakaan esiintynyt omaan muistiini minään tietäjänä.katso liitettä 9387
Tälläistä ainakin naapurin foorumilla, eikös tämä kaveri ollut suht tietäjäkin? Vai muistanko väärin?
Voi olla, että sekoitan toiseen kirjoittajaankin.Ei ainakaan esiintynyt omaan muistiini minään tietäjänä.
Mr Peter ainakin jotain siellä tiennyt. Toki ei mitään punakone tasoaVoi olla, että sekoitan toiseen kirjoittajaankin.
Aika harvoin nämä äijän huhut on osuneet kohdilleen, mutta lähden mukaan tähän. Henrik Haapalan ja Kalle Väisäsen kautta meidän ketjut olisi:Maltaan kostuttamalta kieleltä kuultu, että Henrik Haapalaa voisi alkaa sovittelemaan hahmotelmiin. Tarjosin IPAn ja kysyin itselleni baariMikolta mitäs viinaa toi absintti on?
Stransky-Najman-LöökeAika harvoin nämä äijän huhut on osuneet kohdilleen, mutta lähden mukaan tähän. Henrik Haapalan ja Kalle Väisäsen kautta meidän ketjut olisi:
Suomi-Mäntykivi-Lööke
Haapala-Najman-Väisänen
Stransky-Nättinen-Meskanen
Ratinen-Borg-Björqkvist
Könönen-Bau-Kos
-> Kyllähän tuo kelpaisi. Vaikka jättäisi Väisäsen pois tuosta.
Ohhoh! Oon muutaman kerran ennenkin sanonut, että mielestäni EFMn "kynä" on palstan parhaita. Toivotaan, että myös sisältö on tällä kertaa timanttia.Maltaan kostuttamalta kieleltä kuultu, että Henrik Haapalaa voisi alkaa sovittelemaan hahmotelmiin. Tarjosin IPAn ja kysyin itselleni baariMikolta mitäs viinaa toi absintti on?
0-100 varmuus?