Rantsukoff
Luottopelaaja
Ei tuu ketään ennen kauden alkua.@punakone tuus ny kertoo jos jotain on![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei tuu ketään ennen kauden alkua.@punakone tuus ny kertoo jos jotain on![]()
Pari myyntiä ulospäin ja junnuja tilalle. Vai jotain muuta.Eli luultavasti tulee...![]()
Verorajan jälkeen.Eli luultavasti tulee...![]()
Verorajan jälkeen.
Ja Linköping nappasi.Robin vapautettu Sveitsistä, toki huhuiltu Linköpingiin
Linköpingin Tillu alistaa meidän TilluaJa Linköping nappasi.
KooKoo kertoi nyt Sasha.x.com
x.com
Robert Rooba menee johonkin Liiga-seuraan, mutta Sasha ei jaksa kertoa
Mikähän on Joken lempinimi Rooballe?KooKoo kertoi nyt Sasha.
Robbe? Roba? Ruupertti?Mikähän on Joken lempinimi Rooballe?
Robelli.Robbe? Roba? Ruupertti?
Kyllä se jonkun keksii.
iRobot Roo(m)baRobbe? Roba? Ruupertti?
Kyllä se jonkun keksii.
Jokainen meistä osaa sanoa varmana tietona, että haku on päällä. Se on iso osa Tillun työtä.Onko mitään konkreettisia huhuja mahdollisesta pelaajasta tietäjillä?
Haku siis ilmeisesti päällä, mutta kysymys kuuluu onko mitään nimiä noussut esiin.
Yhtä oikeaa laituria mielestäni toi rosteri kaipaa tai sentteriä mikäli Mäntykivestä halutaan laituri.
Luojan kiitos ettei ainakaan meille tullut.KooKoo kertoi nyt Sasha.
RobottiMikähän on Joken lempinimi Rooballe?
En tiedä uunotetaanko minua, mutta minulle väitettiin tänään, että Ilves hakee vielä pelaajistoon täydennystä ennen liigakautta.
Pitää paikkansa..muutama hyökkääjä ja pakki..
Ei ole tarkkaa tietoa..hyviä vapaana olevia taitaa olla nihkeesti..varmaankin katseet suunnattu NHL leireiltä tippuviin pelaajiin tai näin itse tekisin..Olikohan mitään uutta tällä rintamalla? Tokihan tässä on vielä yli viikko kun Ilves aloittaa liigakauden.
Alkuviikko?
Ei ole tarkkaa tietoa..hyviä vapaana olevia taitaa olla nihkeesti..varmaankin katseet suunnattu NHL leireiltä tippuviin pelaajiin tai näin itse tekisin..