Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minzu85
  • Alkaa Alkaa
Olen kuullut Meskasen olevan mahdollisesti lähdössä. Haluaisi pelata säännöllisesti.

Jos tulee vielä lisää pelaajia niin joku myös lähtenee.
Otteiden puolesta Meskasen ei pitäisi olla ekana lähdössä. Toki kuten aiemmin puhuttua ei tähän rooliin varmasti hankittu. Ymmärrän täysin jos itse haluaa lähteä. Olisi otteiden perusteella ansainnut isompaakin ruutua tai ei ainakaan aina ensimmäinen kokeneempi pelaaja rotaatiossa.

Screenshot_20241013_211458_Samsung Internet.jpg

Kävinpä lukemassa kun tuo Tappara-huhu kiinnosti.

Kyllähän Jukurit konttaa aika pahasti, mutta silti jaaaaa sanoisin. Ei tuo minussa ainakaan tunteita herättäis.

Siellä Doug93 huudellut että Niemelä haluaa luottohyökkääjänsä takaisin. Luottoluokitusta en tiedä, ja taisi kommentti tulla mun viestin jälkeen. En tarkastanut.

katso liitettä 10486
Kävinpä lukemassa kun tuo Tappara-huhu kiinnosti.

Kyllähän Jukurit konttaa aika pahasti, mutta silti jaaaaa sanoisin. Ei tuo minussa ainakaan tunteita herättäis.

Siellä Doug93 huudellut että Niemelä haluaa luottohyökkääjänsä takaisin. Luottoluokitusta en tiedä, ja taisi kommentti tulla mun viestin jälkeen. En tarkastanut.
Ihan höpöhöpöä. Olkoot kuinka luottohyökkääjä, mutta 0.38 ppg ei riitä tähän hätään.

Näen jo sieluni silmin tämän foorumin, jos tänne raahataan joku Aleks Haatanen.

Huhheijaa.
Itse en ole miestä tarkemmin seurannut, mutta nousukäyrä on kyllä ja tiedän, että Pelicansin fanit olivat pettyneitä miehen lähtöön. Voi käydä vaikka jatkoajalta kysymässä fiilikset. Jos oli tarpeeksi hyvä finaalijoukkueeseen ja perään jäätiin kaipaamaan nuori pelaaja niin eikai nyt kovin heikko voi olla.

Ettei olisi vaan kyse seuraavasta kaudesta jos Jukureiden liigataival loppuu?

Liitteet

• IMG_4817.jpeg
    IMG_4817.jpeg
    582,6 KB · kertaa luettu: 345
Sinun takia lisäsin tuon kohdan.
Väännän rautalangasta.

Lähde voi olla 100% varma vaikka jokin asia ei tapahtuisikaan. 100% varma lähde on esim. Hölö, Tinke, Tillu, pelaaja itse, pelaajan puoliso, Jalo, ehkä Malhoset yms. Jos joku heistä sanoo, että esim. Gazda on ensi viikolla pelikuntoinen, silloin lähde on 100% varma. Pelaamatta voi jäädä vaikka mistä syystä sitten, mutta ko. vamma ei vaikuta ensi viikolla enää, jos tämän tason lähde näin sanoo.

Lähde on 80-90% varma/luotettava, kun on lähipiiriä pelaajalle tai joukkueelle tai ison luokan kumppani jne.

Lähde voi olla hyvinkin luotettava tai varma lähde, mutta asiat saattaa silti mennä pieleen. Turhaa toi sun tietopelleily ja toisille naureskelu on, jos tänne kertoo että 100varmasta lähteestä tieto, että pelaaja on kunnossa kun se lähde on saakeli pelaaja itse. Saat mutuilla Mesen lähtöhaluilla minkä haluat, mutta jos Daniel Gazda itse sanoo olevansa ensi viikolla mukana, niin on se ny helvetti sua varmempi lähde.

Täällä jauhettiin eturistisidepelkoja ja minä kerroin, että 100% varmasta lähteestä on tieto, että ei ole mitään sellasta.

Itse en ole miestä tarkemmin seurannut, mutta nousukäyrä on kyllä ja tiedän, että Pelicansin fanit olivat pettyneitä miehen lähtöön. Voi käydä vaikka jatkoajalta kysymässä fiilikset. Jos oli tarpeeksi hyvä finaalijoukkueeseen ja perään jäätiin kaipaamaan nuori pelaaja niin eikai nyt kovin heikko voi olla.

Voisi olla hyvä. Mutta ei välttämättä se mitä Ilves juuri nyt tarvitsisi. Kyllä napsua varmempi kortti saisi olla kyseessä.

Voisi olla hyvä. Mutta ei välttämättä se mitä Ilves juuri nyt tarvitsisi. Kyllä napsua varmempi kortti saisi olla kyseessä.
Joo samaa mieltä. Lähinnä toin vaan esille tuota, että Haatanen voi olla yllättävänkin kova pelaaja mitä ei välttämättä täällä kaikki tajua. Joskus jos olisi ollut 23v kaveri ja alla yli puoli pistettä per peli kausi Liigassa niin oltaisiin otettu kiljuen.

Liitteet

• IMG_4818.jpeg
    IMG_4818.jpeg
    263 KB · kertaa luettu: 354
Eikö Parikka ja kumppanit pelannut jotai tietsikkapeliä viime kaudella mistä saatiin huhuille totuus pohjaa.
Eikö kukaan oo vielä käynyt siellä kyselemässä?

Takaisin