Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minzu85
  • Alkaa Alkaa
En tiedä viittasitko tällä minun kommenttiin mutta itsehän sanoin vain että se blondi tukka ärsytti jäällä nähdä mutta että huutaen olisin Jämsenin meille ottamassa.

Kyllä toi meikäläistäkin ärsytti, mutta ei kuitenkaan niin paljon kuin Hölön virnuilu presseissä, se ärsytti ihan ultimaattisen paljon. Nykyään en tiedä mitään parempaa. Tulee hyvä fiilis ja vaikutelma, että homma on hallussa ja joukkueessa hyvä henki.

Nämä voit laskea kaikki pois laskuista heti alkuunsa.

Juu eivät varmaan pääse ylös näyttämään osaamistaan ihan heti, mutta Rosen ja Ostlund kolkuttelevat NHL-portteja. Jos eivät pääse Buffalossa isoihin ympyröihin, niin sitten kauppatavaraa.
Varmasti, listailin vaan pelaajat sen kummemmin niitä ränkkäämättä. Sopimuksettoman otin veks.

Kun muutenkin hassutellaan, niin minäkin saan. Olen aina halunnut nähdä Juhamatti Aaltosen Ilveksessä.

Nähdäkseni olisi silti edelleen vahvistus ylivoimalla ja tasapainoisessa ketjussa, eli vaikkapa Nättisen laidalla, myös tasakentällisin.

Tillaisin pelipaian, sen valakosen, Aaltosen nimellä, jos meille tulis pellaamaan.

Olen aina halunnut nähdä Juhamatti Aaltosen Ilveksessä.

Mulla on kanssa ollut tollanen perversio. Olen päässyt siitä jo yli muutamakin vuosi sitten, mutta mutta... eiköhän Hölö tiedä kannattaako eläkeläistä repiä naftaliinista. Eli jos ilmaantuisi tänne, se olisi toki aikamoinen pommi ja moni repisi perseensä siihen paikkaan, mutta luottaisin siihen, että Hölö tietää, mitä tekee.

Ketjun nimeen voisi muuten lisätä "fantasiointi, mutuilu ja hallusinointi" ketju.

Kun muutenkin hassutellaan, niin minäkin saan. Olen aina halunnut nähdä Juhamatti Aaltosen Ilveksessä.

Nähdäkseni olisi silti edelleen vahvistus ylivoimalla ja tasapainoisessa ketjussa, eli vaikkapa Nättisen laidalla, myös tasakentällisin.

Tillaisin pelipaian, sen valakosen, Aaltosen nimellä, jos meille tulis pellaamaan.
Eikös tänne näitä veijareita ja virtuooseja toivottu. Vaikka ikää on ja luistin ei kulkis, niin se pelisilmä ei mihinkään katoa!

Täällähän huhuttiin eurooppalaista hyökkääjää, jolla on yhteys Lahteen ja Hölöön. Ja Aaltonen on vapaalla...

Takaisin