Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minzu85
  • Alkaa Alkaa
Eikös tämä homma mennyt jotenkin niin, että Tammela olisi halunnut Kiven valmennukseen, kun palasi jenkeistä Suomeen syksyllä 2019. Ilves ei ollut kiinnostunut ja Tammelalla meni herne nenään tästä.

No Kivihän saikin sitten pian potkut ja Tammela voitti Lukon kanssa mestaruuden seuraavalla kaudella.
No jos se noin meni niin olipas sitten. Ehkä perässä oltiin sitten silloin kun meni Turkuun?

Voisi laatia loukkilistan tyylisen kokoelman pelaajista joilla on herne nenässä sekä toipumisarvio arvio kuinka kauan se herne nenässä on. Ilves voisi itse julkaista listan hernenenäisistä pelaajista, kun ei kerta loukkaantumislista onnistu.
Ja sama lista foorumilaisista.

Pidätkö huonona kauppana? Ite laittasin vielä pakettiautollisen mailoja ja hartsportia sekä 80k€ rahaa vaihdossa.
No en minä siihen mitään sano,että onko hyvä vai huono....Epäilen vaan että meillä ei kukaan osaa neuvotella minkäänlaisia vaihtokauppoja joista me (Ilves) hyötyisi

Lähtee vähän laukalle. Nuori ja todella lupaava pelaaja tullut Ilvekseen, marraskuun taite aivan oikea hetki heittää pois!

Pidän kyllä Niemistä paljon lupaavampana pelaajana kun Väisästä.
Keväällä kun pelistä tulee fyysistä niin vieläkö väität että Nieminen olisi parempi vaihtoehto kun Väisänen? Väisäsessä mä nään kuitenkin itse ainakin potentiaalia siihen fyysiseen peliin. Ja viimekaudella ei olis ollut kahta sanaa että kumman ennemmin ottaisin Niemisen vai Väisäsen :D

Viimeksi muokattu:
Takaisin