Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minzu85
  • Alkaa Alkaa
@Eetu Fucking Mäkiniemi se on helppoa tulla pätemään virallisen julkistuksen jälkeen, että kuulit jonkun lähtevän lentokoneella yms. mutta aika vähäistä on ollut kyllä nyt tieto ennen julkistuksia. Jos kerta kierrätystä on ja sun mukaan Tillulla isoa kalaa saaliina tilalle, niin kerroppas ihmeessä lisää ennen kuin se tulee virallisia kanavia pitkin ja sitten voit kertoa, kuinka tiesit koko tarinan.
Mun päteminen ollut huhuissa kyllä melko vähäistä. Eikä ole jatkossakaan tarpeen päteä. Tällä kertaa tulin myös kaiken lisäksi näissä ihan etukäteen julki, enkä jälkikäteen.

Itse tykkään melko suurenakin viihteenä tätä palstaa lukea ja kerranki oli ihan ilo tuoda omaa panosta(vaikka et usko niin jopa melko vahvaa tietoa) huhuihin. En silti jatkossakaan ole sisäpiirissä tai silmäätekevä. En ole luotettava huhuilija tai tietäjä.

Koska sun panostusta tähän on lähinnä vittuilua, niin
Suosittelen todella vahvasti, että laita mut listalle "älä seuraa" koska saattaa olla että mulla on halua kaivella jotain tiiseriä nyt lähi päivinä lisää. Sit sun ei tarvi ressaantua paskanpuhujasta enempää. Tehdäänkö näin?

Mun päteminen ollut huhuissa kyllä melko vähäistä. Eikä ole jatkossakaan tarpeen päteä. Tällä kertaa tulin myös kaiken lisäksi näissä ihan etukäteen julki, enkä jälkikäteen.

Itse tykkään melko suurenakin viihteenä tätä palstaa lukea ja kerranki oli ihan ilo tuoda omaa panosta(vaikka et usko niin jopa melko vahvaa tietoa) huhuihin. En silti jatkossakaan ole sisäpiirissä tai silmäätekevä. En ole luotettava huhuilija tai tietäjä.

Koska sun panostusta tähän on lähinnä vittuilua, niin
Suosittelen todella vahvasti, että laita mut listalle "älä seuraa" koska saattaa olla että mulla on halua kaivella jotain tiiseriä nyt lähi päivinä lisää. Sit sun ei tarvi ressaantua paskanpuhujasta enempää. Tehdäänkö näin?
En vaan ymmärrä tätä sun tapaa toimia. Nyt vasta Stransky-uutisen jälkeen kerrot, että sulle kerrottiin, että lähtijä lähtee lentokoneella. Mikset tuota aiemmin voinut paljastaa, jos sen kerta tiesit?
Kaikki, mitä oot antanut näihin huhuihin, olisi pääteltävissä ilman minkäänlaista lähdettä. Ja siksi ihmettelen, miksi asiat esität antamatta mitään, mutta jälkeenpäin lähdet kertoilemaan, kuinka tiesit sitä sun tätä?
Usko pois, jos sun kaltainen kirjoittelija sais mut "ressaantumaan", niin en viihtyisi tällä foorumilla. En vaan ymmärrä tätä ego-jahtaamista näissä "tiesinpäs"-jutuissa. Sulla tai kellään muullakaan.

En vaan ymmärrä tätä sun tapaa toimia. Nyt vasta Stransky-uutisen jälkeen kerrot, että sulle kerrottiin, että lähtijä lähtee lentokoneella. Mikset tuota aiemmin voinut paljastaa, jos sen kerta tiesit?
Kaikki, mitä oot antanut näihin huhuihin, olisi pääteltävissä ilman minkäänlaista lähdettä. Ja siksi ihmettelen, miksi asiat esität antamatta mitään, mutta jälkeenpäin lähdet kertoilemaan, kuinka tiesit sitä sun tätä?
Usko pois, jos sun kaltainen kirjoittelija sais mut "ressaantumaan", niin en viihtyisi tällä foorumilla. En vaan ymmärrä tätä ego-jahtaamista näissä "tiesinpäs"-jutuissa. Sulla tai kellään muullakaan.

Onko joku juonut sun saunakaljan kun noin harmittaa?

Onko joku juonut sun saunakaljan kun noin harmittaa?
Ei mua harmita enkä käytä alkoholia.

Viittasin kommentillani Eetun viestiin Najmanin ketjussa, mutta enpä tajunnut sitä lainata tähän oikein, kun siirsin keskustelun oikeampaan ketjuun.
Mun mielestä noi hassuttelut on ihan hauskoja kipinässä ja vielä täälläkin ne ymmärrän, mutta en ymmärrä tätä pätemisen tarvetta "tietäjä"-asioilla, kun ei kuitenkaan yhtään mitään asialle anna ennen kuin Ilveksen uutinen asiasta on jo eetterissä.

Mutta antaa olla, antaa EFMn jatkaa tietäjäpolullaan ja mä tosiaan vaan jätän väliin kommenttinsa.

Loistelias kiekon kanssa, mutta siihen se jäikin. Näyttävä ja hieno pelaaja, mutta Ilveksessä ei löytynyt sopivaa roolia tai oikeastaan sopivia ketjukavereita.

Se, kuka tulee tilalle, niin on vimosen päälle joukkueen mies ja taitava. Ei jätä kiveäkään kääntämättä voiton eteen.
Niin tiedätkö sä kuka on tulossa vai veikkailetko vain?

Loistelias kiekon kanssa, mutta siihen se jäikin. Näyttävä ja hieno pelaaja, mutta Ilveksessä ei löytynyt sopivaa roolia tai oikeastaan sopivia ketjukavereita.

Se, kuka tulee tilalle, niin on vimosen päälle joukkueen mies ja taitava. Ei jätä kiveäkään kääntämättä voiton eteen.

Pakko myöntää, että tästä epämääräisestä vihjailusta tullut trendi alkaa jo ärsyttää. Ei mitenkään suunnattu juuri @jurgen :lle, mutta kun täällä alkaa puoli foorumia esittää tietävänsä koko ajan jotain ja kaikki jutut on keskenään samanlaisia ja lähinnä niistä jää kuva, että arvaillaan, yhdistellään toisten arvauksia omiin arvauksiin jne. Ei siinäkään mitään väärää sinänsä, mutta kun suuri osa näistä esitetään tarkoituksella muodossa, joka antaa ymmärtää, että jotain ihan oikeasti tiedetään.

Nyt olisi @jurgen mahdollisuus erottua tästä joukosta.

Ovatko Jäsen J:n huhuilut koskaan osuneet kohdalleen?
En pidättäisi hengitystä näiden kanssa.

Yksi toimitsija lipsautti että v-m savinainen pelaa ensi kaudella Ilveksessä. Olisi oiva haku.

Arttu ilomäkeä ollaan tuomassa ensi kaudeksi ilvekseen. Lähde tesoman jäähallilla puhetta.

Ensi viikolla ulos bryggman ja luodon sopimukset julki. Ja kausarit myyntiin.
Lasse 1+1 v. Luoto 1+2v.

Sen verran avaan, että on tuttu Hölölle, jos lähteitä on uskominen.
Taisi mennä tuonne väärään ketjuun Simon on tuttu Hölölle.

Takaisin