Ilveksenmiäs
Tähtipelaaja
Nukkumaan kaikki.. huomenna on Maanantai.
Hölö ei ole tyytyväinen hyökkäyspeliin.
Hölö ei ole tyytyväinen hyökkäyspeliin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Viime kaudella oli näin, en ainakaan ole nähnyt mitään että tuota olisi jatkettu tälle kaudelle. Siis tuota sisäistä siirtorajaa.Perjantaina menee tosiaan liigan sisäinen siirtoikkuna kiinni, joten saas nähä tuleeko tällä viikolla vielä siirtoja.
Itse en usko ainakaan mitään merkittäviä siirtoja tulevan kiitos tämän sarjajärjestelmän ja varmaan kaikilla joukkueilla vielä hakusessa vahvistuksia.
Eikös tällä kaudella ole Lügan sisäisetkin normaalisti taas viimeistään 15.2.Perjantaina menee tosiaan liigan sisäinen siirtoikkuna kiinni, joten saas nähä tuleeko tällä viikolla vielä siirtoja.
Itse en usko ainakaan mitään merkittäviä siirtoja tulevan kiitos tämän sarjajärjestelmän ja varmaan kaikilla joukkueilla vielä hakusessa vahvistuksia.
Siis eikö nyt ole 15.2. takaraja kaikille siirroille?Perjantaina menee tosiaan liigan sisäinen siirtoikkuna kiinni, joten saas nähä tuleeko tällä viikolla vielä siirtoja.
Eikös tuo siirtoraja kuopattu jo, kun karsinnat tuli ajamaan tyhjennysmyyntien estämistä? Nyt mennään vain yhdellä, tai näin muistelen.Perjantaina menee tosiaan liigan sisäinen siirtoikkuna kiinni, joten saas nähä tuleeko tällä viikolla vielä siirtoja.
Itseltäni tämä mennyt ohi jos näin.Siis eikö nyt ole 15.2. takaraja kaikille siirroille?
Tuo Nikun hankinta nyt oli kerta tuhannesta ja sillä ei ollut edes mitään tekemistä siirtorajan kanssa. Harvoin tähtipelaaja riitautuu joukkueen kanssa ja lähtee ovet paukkuen. Toki Tillulta nopea reagointi ja huutokilpailun voitto, pisteet siltä vaikka juuri tämän roolin pelaajalle ei kovin iso tarve ollut, ei ainakaan mennyt muualle. Samoin tuo Venäjän sodan syttyminen ja siihen vielä lisäksi Khl pelaajien maksimimäärät per joukkue mitä kautta Haapala pullahti meille oli melkoinen munkki.Nikun hankinta viime kauden siirtorajalla oli ainakin itselleni sellainen osoitus uudesta Ilveksestä, että ollaan valmiita satsaamaan isosti mestaruuden eteen. Aiemmin vain ihmeteltiin vieressä muiden tankkausta ja vedettiin riskittömästi.
Muutenkin on parin viime kauden nähty hienoja pellliikkeitä, jos joukkueen vahvistaminen on niitä vaatinut kuten Jurmon vaihto Rautaseen niin, että Ilves kuitenkin piti vielä NHL-siirtokorvaukset.
En pitäisi siten ihmeenä, vaikka Tillu vetäisi jonkun kanin hatusta.
En laske tätä tuon helppoheikin repertuaariin kuin hutina.Kai tää Nybergin jatkosopparikin lasketaan EFM:n osuneeksi huhuksi;D
En laske tätä tuon helppoheikin repertuaariin kuin hutina.
Älkäähän nyt. Eikös O'Learykin"osunut"Tuskin Nybergin jatko nyt tiiseriä vaatii tai on merkki mistään jännittävistä ajoista.
Juu joukkue ei ole valmis ennen kun se on valmisMalttakaa nyt ihmiset.. eihän meillä asiat huonosti ole. Svejtä odotan itse kovasti takaisin, tuo heti hyökkäykseen paljon leveyttä ja ratkaisuvoimaa. Katsotaan ne muut sitten kohta.. pian on viimeisien siirtojen aika.