Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minzu85
  • Alkaa Alkaa
Mulla ei ole oikein ikinä mitään sisäpiirin tietoa, eikä nytkään, mutta sattumoisin Jyväskylässä Jyp-Ilves pelissä pupelsin lihapiirakkaa niin, että kuulin viereisen pöydän keskustelun. Henkilöt ja keskustelun sisältö oli sellainen, että itse olen varma, että Supi ei tämän kauden jälkeen hetkeen Ilveksessä pelaa.
Voihan se olla, että soppari on purettu esim. Jos Suomi olisi liian kallis pelaaja tai jotain laatuun verrattuna ja joukkue tarvitsee jotain muuta. Hyvin epätodennäköistä mutta mahdollista

Jäin miettii tota toukokuuta. Että miksi se on siihen otettu.
Toukokuussa 25 julkastiin Borgi, Toni Utunen, Hölö, Juho Rautanen ja Näde.

Arvaan siis, että toinen nimi Callen lisäksi on Näde tai Hölö.

Voihan se olla, että soppari on purettu esim. Jos Suomi olisi liian kallis pelaaja tai jotain laatuun verrattuna ja joukkue tarvitsee jotain muuta. Hyvin epätodennäköistä mutta mahdollista
Kai se olis niin. Ja silloin se tilanne olisi muuttunut tuo Jyväskylän pelin jälkeen.

Toukokuu on tuosta alkuperäisestä meemistä.

Hyvä haku. Myös Räty, Tikka, Marek, Nikke, Lööf julkaistu Toukokuussa
Tai oiskohan vaan koska legendaarisessa alkuperäisessä videossa Pepe sanoo uudenvuoden aaton olevan toukokuussa ja siittä on sit väännetty uus versio.

e: Janko oli nopeempi

Tai oiskohan vaan koska legendaarisessa alkuperäisessä videossa Pepe sanoo uudenvuoden aaton olevan toukokuussa ja siittä on sit väännetty uus versio.
Mutta miksi toi pätkä on ylipäätään otettu tähän, kun julkaisupäivä kerrotaan lopussa? Ainoa, mitä en oikein ymmärrä kun on myös verrattain pitkä ja tekstikään ei liity asiaan kolossikalmareineen.

2c25e6cf-73e6-45ff-b9f8-7776d71fb516.jpeg

Millä petoeläimellä on eläinkunnan suurimmat silmät?
-Kolossikalmarilla

Ja se johtaa… Jatkakaa olkaa hyvät. Mä meen maate.

Tästä ei nyt siis mitään vinkkejä numeroista tai itse kolossikalmaristakaan. Oli vaan haluttu kikkailla tuo maaliskuun julkistus tuota klippiä muokkaamalla.

Takaisin