Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minzu85
  • Alkaa Alkaa
Ratinen, Engberg, Kos ja Björkqvist. On siinä vasempaan laitaan kavereita. Varmasti tohon vähintään yksi kärkilaituri tulee. Engberg ja Kappe pelanneet molemmat toki oikealla myös.

Toi Ratinen vähän mietityttää mikäli kärkilaiturin saappaita sovitellaan. Menisi niin hienosti jossain kolmosketjussa tuomaan jalkoja.

Enbergin hankinta on lähtökohtaisesti hyvää jatkumoa Ratisen, Könösen, Väisäsen ja Björkqvistin lisäksi. Tämä hankinta vain vahvistaa sitä fiilistä että mitään kärkilaituria ei ole eikä tule kesän aikana hankittua. Luotetaan siihen sisäiseen kasvuun jne.

Tämä vaikuttaa hyvältä hankinnalta. Sähäkkä jätkä, joka oli MM-leiriryhmässäkin mukana. Erittäin vahva av-pelaaja hyvällä luistelulla varustettuna. Vahvistaa meidän runkoa kyllä. Potentiaali tehoissa varmaankin juuri siellä 25-30 paikkeilla.
Sarjassa, ei käyttöä.
Tästä varmaan saadaan se mitä Könösestä ajateltiin, ainakin toivottavasti.

Yksi palanen lisää sinne bottom6-koriin.

Itse odottelen vain miltä ne kärkihankinnat näyttävät.

Tästä varmaan saadaan se mitä Könösestä ajateltiin, ainakin toivottavasti.

Yksi palanen lisää sinne bottom6-koriin.

Kärkihankintoja odotellaan, mutten dumaa Engbergiä niinkuin moni tuntuu tekevän. Neljäs nopeamman pään luistelija laitaan Lööken, Ratisen ja Svejkovskyn kanssa. Näitä tarvitaan, koska tän kauden porukka oli kankeahko.

Ja tulee hyvään aikaan meille, pelannut juuri selvästi parhaan Liigakautensa. Lopetti kauden Kookoon ykkösessä, josta jatkoi MM-leiritykseen. Pelasi siellä Tikan ja Iksan ketjussa ja av:ta.

1745675538792.png

Olen eri mieltä täältä negatiiviselta sektorilta. Engberg varmasti tuo energiaa kentälle mitä olen nähnyt parempi versio Ratisesta. JOS taso pysyy samana tai paranee ensi kaudella voi olla hyväkin palanen.

Mutta loput hankinnat sitten sinne kärkiketjuihin näitä 3 & 4 kentän jannuja saa myöhemminkin.

XXX - Mäntykivi - Lööke
XXX - XXX - Klingberg
Engberg - Nättinen - Svejkovsky
Ratinen - Borg - Kos/Laurell/Björkqvist

Ja tulee hyvään aikaan meille, pelannut juuri selvästi parhaan Liigakautensa. Lopetti kauden Kookoon ykkösessä, josta jatkoi MM-leiritykseen. Pelasi siellä Tikan ja Iksan ketjussa ja av:ta.
Mitä sen hyvin vähän oon KooKoon pelejä katsonut niin taitaa olla pelaajatyypiltäänkin sellainen köyhän miehen Ikonen. Jos kehitysäyrä jatkuu ylöspäin voi olla loistavakin. Ainakin niitä tällä kaudella kaivattuja jalkoja tuo.

Olen eri mieltä täältä negatiiviselta sektorilta. Engberg varmasti tuo energiaa kentälle mitä olen nähnyt parempi versio Ratisesta. JOS taso pysyy samana tai paranee ensi kaudella voi olla hyväkin palanen.

Mutta loput hankinnat sitten sinne kärkiketjuihin näitä 3 & 4 kentän jannuja saa myöhemminkin.

XXX - Mäntykivi - Lööke
XXX - XXX - Klingberg
Engberg - Nättinen - Svejkovsky
Ratinen - Borg - Kos/Laurell/Björkqvist
Mielestäni Svejkovsky on ykkösen, tai kakkosen laituri heittämällä, sitä kiekollista kakkosen sentteriä huutaa ja 20maalin hyökkääjää, Kossia sijoittelelisin kanssa automaatisesti pelaavaan kok.panoon.

Mielestäni Svejkovsky on ykkösen, tai kakkosen laituri heittämällä...
Ei kyllä ole Lööken tasoa kokonaisvaltaisessa pelaamisessa. Hyökkäyspään taidoissa on toki ykköskentän "tasolla". Jos kätisyydet halutaan pitää optimaalisena, niin 2./3. rw:t ovat Klinberg ja Svejkovsky. Tarvittaessa tietty Calle vasempaan laitaan, kuten menneelläkin kaudella.

Alaketjuihin löytyy toppahousua jos toistakin ja lisää kannetaan sisään. Sisäistä kasvua ja Ratista ykköseen. Siitä on Timon kausi 25-26 tehty.

Kausi ei ole edes vielä kunnolla ohi ja alkaa jo vituttaan ensi kausikin.

Ja kyllä, onhan tuo jälleen kerran sarjassamme potentiaalinen pelaaja. Mutta lopputulos on jo nähtävissä, niinkun @Janko totesi.

Kuka tänne kelpaa? Ei kelvannu Horse, Aho jne ja siellä ne painaa finaaleita
Vissiin ei kukaan, ainakin omat junnut kiertää kaukaa, miksi näihin bottom6 pelaajiin haaskataan resursseja? Sielä on Kappea ja kumppaneita, Laurell voisi ihan hyvin pelata 4ketjussa kauden läpi, samoin Kos ja jos noilla ei riitä, niin sinne on kesken kauden helpompi hankkia vahvistusta, kuin tuonne kärkeen. Meinaan kohta on O’leary kakkosen keskellä tai sitten nää kaksi nykyistä ahtamatonta dieseliä, josta toisella ajettu jo mittari ympäri kerran.

Takaisin