Rauno Repomies
Tähtipelaaja
Ps. Älkää sijoitelko Allardia kokoonpanohaaveisiinne. Ei ole tulossa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olikin liian hyvää ollakseen totta. Tollaset kaverit menee NHL/Sveitsi.Ps. Älkää sijoitelko Allardia kokoonpanohaaveisiinne. Ei ole tulossa.
En itse kyllä kauheasti tässä kohtaa usko projektiin ellei kyse olisi jostain 18v pelaajasta. Tuo nykyinen ja huhuttu pakisto on kiekollisuudeltaan aikalailla Pellin ja Johanssonin varassa, siksi ainakin itse näkisin että sinne olisi vielä tilaa, Nyberg ja Kucerik ei kumpikaan toisi siihen lisää osaamista. Ensinmainittu kyllä vakuutti myös itseni niin olisi mukava nähdä lisää.Juu laskin vaan sillä että Nyberg tekisi jatkot ja Kucerik tulisi. Silloin olis seiskapakin paikalla Latvalaa, Soinia, Parikkaa ja mahdollisesti jotain uutta ”Tillun projektia”. En usko että seiskapakin paikalla pidettäis neljää pelaajaa vaikka puolustajia ei ikinä ole liikaa.
Allard-Nyberg
Johansson-Utunen
Pelli-Kucerik
Latvala/Parikka/Soini/”projekti”
Mutta Tikan ottaisin mun Ilvekseeni aina.Ps. Älkää sijoitelko Allardia kokoonpanohaaveisiinne. Ei ole tulossa.
Foorumi on jakaantunut kolmeen leiriin.
- Posipetterit: Kaikki mitä Ilves tekee on oikein, ja erinomaista työtä. Missään ei nähdä mitään ongelmaa, parannettavaa ja kriitikot ja epäilijät ovat vain trolleja tai muita pahan ilman lintuja, jotka haluavat pahaa.
- Kriitikot: Näkevät paljon hyvää, mutta myös paljon kehitettävää. Haluavat Ilveksen parasta jokaisella osa-alueella. Saavat helposti negaleiman, koska uskaltavat haastaa ja tuoda omiakin näkemyksiä.
- Negapetterit: Kaikki on paskaa paitsi kusi. Mitään hyvää ei ole, eikä varmaan tule.
Kärpillä huhuen mukaan ainakin kymmene 300k miestä. Varmasti pitää paikkaansaLeino on menossa Kärppiin, mutta ei siitä parane kenenkään pahastua. Kärppien pelaajabudjetti on ainakin miljoonan isompi kuin Ilveksellä ja Ilves ei tule maksamaan 300 000 yhdellekään pelaajalle. Valitettavasti Liigassa ilmoitetaan pelaajabudjetit eri tavalla.
Olen foorumin posipetteripataljoonan yksi komentajista ja täytyy tarttua vähän tohon.
- Posipetterit: Kaikki mitä Ilves tekee on oikein, ja erinomaista työtä. Missään ei nähdä mitään ongelmaa, parannettavaa ja kriitikot ja epäilijät ovat vain trolleja tai muita pahan ilman lintuja, jotka haluavat pahaa.
Tuossa oli lähteenä betsiEskon jutut joka tuntuu ihan käsittämättömältä että EP tollasia suodattaa läpi.Johonkin Suomeen menossa….
Juu tuossa voisi olla vielä yksi kohta ”positiiviset realistit”Olen foorumin posipetteripataljoonan yksi komentajista ja täytyy tarttua vähän tohon.
Kyllä me posipetterit ymmäretään ne ongelmat, mutta me ei vaan tuoda niitä esille koska kaksi jälkimmäistä kyllä tuo ne asiat esiin
Kun on aika posille me kirjotetaan se. Kun olisi aika negalle me ollaan hiljaa.
Juu tosiaan alkuperäisenä lähteensä Besko josta joku huuhaa lehti tehnyt uutisen ja se laitettu EP:n lähteeksiTuossa oli lähteenä betsiEskon jutut joka tuntuu ihan käsittämättömältä että EP tollasia suodattaa läpi.
C/RW mutta sentterinä pelannut aika pitkälti. Ainakin Pelicansissa oli sentterinä.Korjatkaa jos oon väärässä mutta eikö Jasek ole oikea laituri? Aika moista tunkua on oikeelle...
RW/CKorjatkaa jos oon väärässä mutta eikö Jasek ole oikea laituri? Aika moista tunkua on oikeelle...
C/RW mutta sentterinä pelannut aika pitkälti. Ainakin Pelicansissa oli sentterinä.
Itse olin siinä käsityksessä että olis laituriks tulossa mutta jos keskellä sujuu niin sitten ei mitään ongelmaa!RW/C
Lahdessa pelasi ainakin keskellä