Fleda
Luonteeltani olen optimisti.
Toki minor salary 80k.Nojaa, CapHit 850.000$ ja varmaan joku muu Euroopan jengi voisi olla myös kiinnostunut.
Toisin sanoen, en nyt usko että tuo millään älyttömällä alelapulla tänne tulisi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Toki minor salary 80k.Nojaa, CapHit 850.000$ ja varmaan joku muu Euroopan jengi voisi olla myös kiinnostunut.
Toisin sanoen, en nyt usko että tuo millään älyttömällä alelapulla tänne tulisi.
Se että menee Tapparaan koska sieltä saa 20k enemmän vuodessa ei ole Ilvesläisyyttä.Ihmetyttääkö missään kohtaa miksi kenelläkään ei näytä olevan tätä ”ilvesläisyyttä”?
Se että menee Tapparaan koska sieltä saa 20k enemmän vuodessa ei ole Ilvesläisyyttä.
Sitten vielä erikseen Jokipakka, Emil Järventie yms ketkä eivät vain mahdu joukkeesseen.
Joo, mutta siinä on paljon muutakin. Supi on sellainen pala Ilvestä, että mahdoton korvata, eli sikäli turha ajatella 1:1 sitä korvaamista. Mutta kyllähän hänen "korvaaminen" esim. Iksalla tai Haapalalla olisi aivan eri asia kuin Jämsenillä, joka todennäköisesti tulisi vuodeksi hakemaan uutta nostetta pelaamalla sellaisen logon alla, josta ei välitä yhtään. Stransky-vibat tulee heti.Ja on sitä monelle muullekkin ja varmaan ihan syystä. Silti jos meille saapuu niin täytyy vaan yrittää heittää ne henkilöapatiat sivuun ja katsoa millainen anti on kentällä. Potentiaalia kuten sanottua on ja jotai näyttöjäkin.
Tätä oon joskus miettinyt ja oikein yrittänyt mennä pelaajan asemaan. En tiedä eikö nykypelaajille vain se logo merkitse niin paljoa, mutta tuntuisi kyllä siltä ettei kovin pienestä lisärahasta lähtisi porkkana lapsuuden suosikkijoukkueen sijaan päälle.Se että menee Tapparaan koska sieltä saa 20k enemmän vuodessa ei ole Ilvesläisyyttä.
Tätä oon joskus miettinyt ja oikein yrittänyt mennä pelaajan asemaan. En tiedä eikö nykypelaajille vain se logo merkitse niin paljoa, mutta tuntuisi kyllä siltä ettei kovin pienestä lisärahasta lähtisi porkkana lapsuuden suosikkijoukkueen sijaan päälle.
Raha merkkaa monelle nykyään enemmän kuin se logo. Harmillista mutta totta.Tätä oon joskus miettinyt ja oikein yrittänyt mennä pelaajan asemaan. En tiedä eikö nykypelaajille vain se logo merkitse niin paljoa, mutta tuntuisi kyllä siltä ettei kovin pienestä lisärahasta lähtisi porkkana lapsuuden suosikkijoukkueen sijaan päälle.
Samaa mieltä ja toivon, että jälkeläiset kasvaa tähän ajatukseen. Mutta. Realismi on realismia.Samaa oon miettinyt. Voin rehellisesti sanoa, etten tekisi Tapparalle mitään töitä, vaikka tuplaisivat sen rahan, mitä nyt saan sieltä sun täältä![]()
Sehän on just nimenomaan näin. Unohdetaan suorat korvaajat ja rakennetaan kokonaisvaltaisesti parempi joukkue. Ja muistutetaan nyt 10 kerran, että Suomenkin kevätkauden anti jäi loukeista johtuen hyvin pieneks. Me totuttiin jo viime kaudella paljon siihen, että ei ole se E Suomi siellä ykkösen laidassa. Ei todellakaan ole mahdotonta parantaa viime kaudesta.Täällä, ku puhutaan Suomen "korvaajasta" nii en tiedä onko sellasta olemmassakaan?
Itelle kävis hyvin, jos siihen tulis joku selkeesti tasonsa osottanu laituri ja sit se, minkä taidossa häviää Suomelle, paikataanki esimerkiks tuomalla se kuuluisa kärkitason kakkossentteri.
Rakennetaan joukkue tällä kertaa vähän eri tavalla.
Kirjoitin tuossa yllä pitkästi, mutta itse en ajattele pisteiden valossa näitä niinkään.Sehän on just nimenomaan näin. Unohdetaan suorat korvaajat ja rakennetaan kokonaisvaltaisesti parempi joukkue. Ja muistutetaan nyt 10 kerran, että Suomenkin kevätkauden anti jäi loukeista johtuen hyvin pieneks. Ei todellakaan ole mahdotonta parantaa viime kaudesta.
Ei ole sellaista tietenkään eikä voida ajatella sitä tulevaa ykkösen laituria uutena Eemelinä.Täällä, ku puhutaan Suomen "korvaajasta" nii en tiedä onko sellasta olemmassakaan?
Samaa mieltä ja toivon, että jälkeläiset kasvaa tähän ajatukseen. Mutta. Realismi on realismia.
Mitä jos vaikka pelaaja X ei vaan mahdu Ilveksen suunnitelmaan, mutta viihtyy Tampereella tai haluaa asua Tampereella perhe-/puoliso-/tjsp. syistä? HPK on yksi vaihtoehto lyhyellä etäisyydellä, mutta HPK:n fasiliteetit, maksukyky ja kaikki on eri tasolla kuin Tapparalla. Jääkiekko on siitä hankala ammatti, että sen toteuttaminen on rajattua. Jos ei ole paikkaa Ilveksessä, niin vaihtoehdot on "mene muualle ja luovu kaupungista ja sen tarjoamista asioista" tai pue oranssit housut. Ei ole helppoa.
No tämä kyllä kelpaisiJämsen - Jasek - Klingberg
Török - Mäntykivi - Lööke
Engberg - Nättinen - Svejkovsky
Ratinen - Borg - Kierto
Sikäli mikäli Ilveksen peluutusta yhtään tulkinnut niin Ratinen tuskin nelkusta löytyy tuosta rosterista. Ennemmin kakkosesta.Jämsen - Jasek - Klingberg
Török - Mäntykivi - Lööke
Engberg - Nättinen - Svejkovsky
Ratinen - Borg - Kierto
Ymmärrän ja itsekin ajattelee pitkälti niinJuu juu, mutta mä oon intohimoinen jääkiekkoseuraaja ja mun päiväni menee pilalle kun Ilves häviää ja päinvastoin. Lisäksi vihaan jotain jääkiekkojoukkuetta. Se kaikki on itsessään jo niin järjetöntä, se osa-alue mun elämässäni, jossa analyyttisyys heitetään tieten tahtoen mäkeen, etten mä nyt siinä kontekstissa vaivaudu vielä pohtimaan, mistä syistä joku jääkiekkoilija päätyi pukemaan sini-oranssia. Siinä maailmassa sellaiset on ihan perseestä ja sillä selvä![]()
Niin unohdetaan. Ykkönen on jo lukittuna siis: Rati - Mänty - Lööke.Sehän on just nimenomaan näin. Unohdetaan suorat korvaajat ja rakennetaan kokonaisvaltaisesti parempi joukkue. Ja muistutetaan nyt 10 kerran, että Suomenkin kevätkauden anti jäi loukeista johtuen hyvin pieneks. Me totuttiin jo viime kaudella paljon siihen, että ei ole se E Suomi siellä ykkösen laidassa. Ei todellakaan ole mahdotonta parantaa viime kaudesta.
Tai Jämsen-Mäntykivi-Lööke. Hölölle palaset ja saa sitten itse siirrellä miten parhaaksi näkee.Niin unohdetaan. Ykkönen on jo lukittuna siis: Rati - Mänty - Lööke.