Karpalovodka
Rivipelaaja
Hermooo, eka maali ipassaKeille kaikille napsutellaan tänään kopissa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hermooo, eka maali ipassaKeille kaikille napsutellaan tänään kopissa?
Pieni avari naamalle jokaiselle ei olisi pahitteeksi.Keille kaikille napsutellaan tänään kopissa?
Oiva Keskinen ei ole oma kasvatti, vaikka on siellä pitkään jo pelannutkin.Paskara voitti oman ottelunsa 2-1 molemmat maalintekijät olivat omia kasvatteja.
Saipa on runkosarjan sijalla 3 käytännössä vain päävalmentajan avulla joka ei ilmeisesti meille kelvannut.
Me päästettiin viime kauden runkosarjassa 145 maalia nyt päästettyjä maaleja on 45 joten eiköhän toi 145 saada täyteen jo jouluksi.
Jiko Laitista ei voitu ottaa pelaamaan liigadebyyttiä mahtavan chl-pelin jälkeen vaan 4 keskellä vetää joku saatanan Julius Hermonen.
Vittu kiitos!
Nyt riitti meikäläisellekkin. Tappioita kestän vaikka sata vuotta putkeen, mutta tuota välinpitämättömyyttä (koskee johtoporrasta, valmennusta ja pelaajistoa) en siedä enää pätkääkään. Keskiverto puhelinmyyjäkin suorittaa työvelvoitteensa isommalla intohimolla kuin kukaan Ilvesläinen tällä kaudella pl. junnut.
Hävetkää nyt jumalauta ja isosti.
Tämä on tosi raskas ja surullinen tarina. Toivon vanhemmille vain hyvää ja jaksamista eteenpäin. Lapsen sairaus iskee aina eri tavalla kuin aikuisen, koska lapsi ei saanut vielä kauheasti elää. Mutta sen lyhyen ajan, mitä elämä kesti, tämä lapsi löysi ainakin ilon. Ilon Tampereen Ilveksestä.Vinkki Hölölle ja kumppaneille. Ennen seuraavaa peliä jättäkää ne videosulkeiset ja luetuttakaa jätkille tämä juttu.
Ullan 6-vuotias Benjamin-poika menehtyi samana keväänä, kun kuopus syntyi: ”En usko, että kaikella on tarkoitusta, mutta pienellä tytöllämme on"
Se mitä he tekevät on joillekin meille elämää suurempaa. Suhtautukoon siihen siis sen vaatimalla arvokkuudella, ylpeydellä ja periksiantamattomuudella.
Yksi asia mikä aiheuttaa pahaa oloa on se, että jos ajatellaan esim Pelicansin kriisiä kesken kauden, jonka Hölö sitten taittoi menestyksekkäästi kuuluisalla tikkakilpailullaan, niin tuolloinhan Pelicans oli pelannut tiukkoja matseja, maalin pelejä, mutta tulos karttoi kroonisesti seuraa. Pelsulla oli paljon epäonnea, että se hävisi tiukat pelit.
Sitten kun katsotaan näitä meidän muniinpuhaltelijoita...yhtäkkiä häviävät 5 maalilla kotipelin. Sitten täydellinen kapitulaatio Suomi-sarja tason joukkueelle, jolla on kriisi päällä ja vielä kakkosmaalivahti luukulla, 5 maalilla anneliin.
Vähän mietityttää tilanne, kun henkinen vahvuus on ollut meidän kompastuskivi aiempina vuosina pudotuspeleissä, että onko sitä tällä joukkueella nyt merkittävästi enemmän kuin aiemmilla. Enemmän kuin sitä tikkataululla hoidettavissa olevaa Pelicansia me muistutetaan viime vuosien Kärppiä.
Uskon kuitenkin yhä keltavihreään kevääseen, mutta on tämä raskasta aikaa.
Minä olen kyllä äärimmäisen vihainen. Tottakai myös pettynyt, mutta kyllä mä olen aivan helvetin vihainen. En vaan tiedä kelle olen vihainen. Ilvekselle kuitenkin yleensä. Foorumilta en ota tipsejä siihen keiden vika tää on.Tuli sitten mentyä Nordikselle hyvillä mielin katsomaan jääkiekkoa. Lopputuloksena oli totaalinen vitutus ja suru rakkaan joukkueen otteita katsottua. En ollut edes vihainen vaan puhtaasti pettynyt. Ei näin Ilves.