Eetu Fucking Mäkiniemi
Luottopelaaja
Ei tule Pavlattia ikävä. Ihan kiva moke mutta ei tarpeeksi. Tälle kaudelle taso romahtanut täysin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kauan oon yrittänyt uskoa Hölöön, mutta nyt alkaa mitta tulla täyteenTänään nähtiin myös kauden hauskin hetki kun Tommi Niemelä ottaa 6-2 tilanteessa aikalisän ja maalivahdin pois. 10 sekunnin jälkeen molari takaisin ja unohdetaan koko homma. Monella tuli hymy huulille![]()
Tähän kun lisätään ensi kaudeksi meille huhutut sepät, niin väkisin tulee mieleen, että tosissaanko Jalo ja Koskela haluavat pelata B -liigaa ensi kauden jälkeen. No siellä varmaan voisi se finaalipaikkakin olla saavutettavissa.Eihän tässä puolustukseen ole kaivattu vahvistuksia kuin ottelusta numero yksi lähtien. Nyt, kun kevät lähestyy, pelit kovenee ja treenijumit jää muilla taakse, alkaa tulla jälleen alkukaudesta tuttuja lukemia. Tankatkoon muut, me säästetään itsemme kuoliaaksi.
No helvetin hyvä jos tämä ketju vaan auki. Ite kerkesin kolme ketjua avaamaan ja jokaisessa sä oksennat jonkun päälle. Ota pari Santtua, puhu puolisollesi mukavia ja mene maate.Tänään vain tämä ketju auki loppu illan.
Vittu että vituttaa toi meidän sormien napsuttelijan saamattomuus ja munattomuus ja itku taas tuomareista pelin jälkeen vaikka itsellään peli hukassa. Peliin valuu kotiyleisön eteen täysin haluton nippu.
Ja joukkue oksensi 12520 (okei ehkä siellä oli joku onssi myös) päälle.No helvetin hyvä jos tämä ketju vaan auki. Ite kerkesin kolme ketjua avaamaan ja jokaisessa sä oksennat jonkun päälle. Ota pari Santtua, puhu puolisollesi mukavia ja mene maate.
Mitä helvetin posia? Ja missä mä oon semmosta tänään jakanut?Ja joukkue oksensi 12520 (okei ehkä siellä oli joku onssi myös) päälle.
Käy painaan posia siis jonnekkin sen Ilves ansaitsee tänään![]()
Good ol Ilves.Vastustaja kun tekee alle 2 xG:llä 6 maalia ja about kolmesta ekasta paikasta pistää kaikista sisään niin vaikea on voittaa. Maalintekopeli. Oli taas muistutus siitä.
No helvetin hyvä jos tämä ketju vaan auki. Ite kerkesin kolme ketjua avaamaan ja jokaisessa sä oksennat jonkun päälle. Ota pari Santtua, puhu puolisollesi mukavia ja mene maate.