TaikuriLuttinen
Luottopelaaja
Näen näissä twiiteissä hieman yhtäläisyyksiä....
Olisivat nyt edes kopioineet tuon lainauksen oikein
Sounds.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Näen näissä twiiteissä hieman yhtäläisyyksiä....
Olisivat nyt edes kopioineet tuon lainauksen oikein![]()
Täysin samaa mieltä.Kyllä mun papereissa Tappara on edelleen ennakkosuosikki mestariksi. Eilenhän Ilves ryösti suorastaan voiton, mutta se olikin Ipan ainoa mahdollisuus repalaisella rosterilla ja ennen kaikkea vähillä joukkueharjoituksilla.
Ilves, HIFK, Lukko ja HPK haastavat.
Jos tykkäät menneistä, tässä Tapparan suunta,eli alaspäin:Muutama kausi sitten kova Tepsi vei Tapparaa vastaan runkosarjassa täysin pystyyn matsit 4-0 voitoin. Samana keväänä pudotuspeleissä homma kääntyikin sitten täysin päälaelleen.
Nyt sitten Tillu sitä hauista esiin. Ei voida hävitä tätä kilpavarustelua.Haapala, Savinainen ja Leskinen naapuriin.
Melko kova kolmikko..
Joo ei tällä Colton Beckkillä kuuhun mennä. Ikävä heittää kaveri heti bussin alle, mutta odotukset eivät ole korkealla.Nyt sitten Tillu sitä hauista esiin. Ei voida hävitä tätä kilpavarustelua.
Muuten kyllä, mutta hintalappu kova ja ketsuppipullon korkki hieman jumissa ja tehottomuus vaivaa. Kova hanskaanvetäjä.Jos ja kun Haapala ja Savinainen menevät Tapparaan, niin olisivatkohan tekemässä vielä tilaa rosteriin esim ulostamalla Bertrandin? Jos ovat, niin Bertrand olisi kyllä Ilveksen näköinen pelaaja.
Samanlaine osumatarkkuus kuin Ikosella. Ei kiitosJos ja kun Haapala ja Savinainen menevät Tapparaan, niin olisivatkohan tekemässä vielä tilaa rosteriin esim ulostamalla Bertrandin? Jos ovat, niin Bertrand olisi kyllä Ilveksen näköinen pelaaja.
On julkaistu chl kokoonpanot ja siellä kaikki 3 ovat.Tappara fanit huutaa varmana tietona vahvistuksia silti ei niitä julkistettu vaikka uho oli kova.Aikas varma olen siitä ettei sopimus kuviot ole vielä täysin selviä.Venäläis omistaja voi vaikka kiusallaan olla päästämättä pelaajia.
Fan challenge homma. Onko tuo nyt kuitenkaan mikään virallinen homma?On julkaistu chl kokoonpanot ja siellä kaikki 3 ovat.
Fan challenge homma. Onko tuo nyt kuitenkaan mikään virallinen homma?
Se on aivan hupi homma.Sama ku minä lisäisin Ilveksen rosteriin ketä huvittaa.Fan challenge homma. Onko tuo nyt kuitenkaan mikään virallinen homma?
Kaikki mahdollisuudet siihen, että yleisö tekisi tapahtuman ja sitten tehdään näinHifk fanit ensimmäistä kertaa Arenalla ja Tapparan ottelutapahtuma kerää kehuja
"Itselle ainakin jäi erittäin vahvat junttivibat itse ottelutapahtumasta kaikkineen "NYT SAA NOUSTA YLÖS JA TAPUTTAA" ohjeineen. "