Tesoman maalitykki
Luottopelaaja
Onko polvet jo kipeenä?Jäätävän kova joukkue, tuskin kukaan neljää kertaa voittaa. Kannu palaa Tampereelle.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko polvet jo kipeenä?Jäätävän kova joukkue, tuskin kukaan neljää kertaa voittaa. Kannu palaa Tampereelle.
Tarviiko sitä aina vittuilla omillekin vaikka verivihollista kehuu. Enemmän @jurgen kommentti on mun mielestä realismia kun Tapparan perseen nuolemista. Vaikka mouho olenkinOnko polvet jo kipeenä?
Noh, kyseinen nimimerkki on melkoinen tuuliviiri ja välillä polvilteen nuolemassa teitin suuntaan niin eipä ihmeTarviiko sitä aina vittuilla omillekin vaikka verivihollista kehuu. Enemmän @jurgen kommentti on mun mielestä realismia kun Tapparan perseen nuolemista. Vaikka mouho olenkin
Ok. Eipä ole pistänyt silmään. Mutta silti vähän erikoista, vaikka tottakai ymmärrän, että tämä on juuri Ilveksen foorumi missä Tappara on vain kirottu vihollinen niin silti tuntuu, että yksikin kehu Tapparan suuntaan tulkitaan heti syväkurkuttamisena, vaikka Tappara onkin johtanut runkosarjaa sen 2 kuukautta.Noh, kyseinen nimimerkki on melkoinen tuuliviiri ja välillä polvilteen nuolemassa teitin suuntaan niin eipä ihme
Ei kai nyt Ilvekselle neljä voittoa Tapparasta ole yhtään mitään.Jäätävän kova joukkue, tuskin kukaan neljää kertaa voittaa. Kannu palaa Tampereelle.
Noh, kyseinen nimimerkki on melkoinen tuuliviiri ja välillä polvilteen nuolemassa teitin suuntaan niin eipä ihme
Jos haluatte sirkusta niin katsokaa tämän illan pelin Vikat minuutit
Noo, mikä nyt kenellekin on realismia. Mun mielestäni se, että julistaa Tapparan voittavan mestaruuden ei ole realismia, kun en näe, että se on edes todennäköistä, (vaikka todennäköisin yksittäisistä vaihtoehdoista tällä hetkellä). Vähintään 2,5-kertaisina siitä rahansa saa, että suosittelen asian tietäville helppoa tiliä: ns. omat ja lainatut ja lasten säästöpossutkin likoon.Tarviiko sitä aina vittuilla omillekin vaikka verivihollista kehuu. Enemmän @jurgen kommentti on mun mielestä realismia kun Tapparan perseen nuolemista. Vaikka mouho olenkin
Ai tapparan vastustajalle vihelletty köykäisiä jäähyjä? EI VOI OLLA!mutta aika köykäsiä oli kyllä jotkut vihellykset.
Kova on nippu tosiaan ja on panostettu kunnolla. Lisäksi näitä nuoria, jotka oikeasti ottaneet askeleen eteenpäin.Antaa nimimerkkien olla mitä mieltä tahansa, mutta näen, että naapuri nyt sattuu olemaan tällä kaudella kovista kovin, eivät pelaa 2 surkeaa kautta peräkkäin. Jos tuo on jotakin nuolemista, niin sitten on.
Pelin alussa Tappara sai vastaavista kärpäsen kutituksista jäähyjä ja Grönborgin katse tuomareita kohti oli kuin timanttileikkuri, mutta piti malttinsa. Toisin kun Raipe.Oli kyllä lämmin loppu. Tietty Raipelta palaa käämit joskus, mutta aika köykäsiä oli kyllä jotkut vihellykset. Olis saanu lopussa leimahtaa vielä lisää. Kun 5vs3 pelataan peli loppuun anyway, niin joku olis voinut hanskat pudottaa. Jos esim olis sitä mieltä, että Rautiainen korosti korkeeta mailaa. Tai että Rauhalan kaatu kevyesti. Tai että Simontaival kaatu kevyesti poikkariin. Niin kuittivihko esiin.
Ei mun mielestä Jurgen tuossa mitään julistanut vaan vähän kuten itte sanoit kokee Tapparan yksittäisenä todennäköisimpänä vaihtoehtona.Noo, mikä nyt kenellekin on realismia. Mun mielestäni se, että julistaa Tapparan voittavan mestaruuden ei ole realismia, kun en näe, että se on edes todennäköistä, (vaikka todennäköisin yksittäisistä vaihtoehdoista tällä hetkellä). Vähintään 2,5-kertaisina siitä rahansa saa, että suosittelen asian tietäville helppoa tiliä: ns. omat ja lainatut ja lasten säästöpossutkin likoon.
Kyllä SaiPa tän ja muiden kohtaamisten perusteella pelaa liian pirteää runkosarjalätkää ollakseen uhka meille playoffeissa. Myrräkiekkoa mutta enemmällä kiekkokontrollilla. Voi pelin tai 2 viedä toki, mutta en usko että Tapparaa kaataa. Siitä jinx talteen kevääksi.Sitten on vielä Raipa, joka ei varmasti seuraavalla kertaa ota turpaansa tuolla tavoin poffeissa. Toki vaatii, että maalivahti saa edes silmänsä kiinni.
Ei mun mielestä Jurgen tuossa mitään julistanut vaan vähän kuten itte sanoit kokee Tapparan yksittäisenä todennäköisimpänä vaihtoehtona.
Pelasivat sitä viime kaudellakin ja niin vaan olivat finaalissa.Kyllä SaiPa tän ja muiden kohtaamisten perusteella pelaa liian pirteää runkosarjalätkää ollakseen uhka meille playoffeissa. Myrräkiekkoa mutta enemmällä kiekkokontrollilla. Voi pelin tai 2 viedä toki, mutta en usko että Tapparaa kaataa. Siitä jinx talteen kevääksi.
Ilvesläinen ja Tapparalainen tulkitsee asioita eri tavalla. Kumma juttu.Ok. Meillä on vähän eri tavat lukea![]()