Pok
Tähtipelaaja
Jälkeenpäin "kusinolla" oli syöttö lapaan, josta saa nyt kannattajat kuulla, kiitos mediatiimin. Mikään idioottimaisempaa urheilussa olekkaan ku ns, nuolasu ennen tipahtamista.
llveksen kohdallahan on nähty, että ei se ikinä "tipahda", niin eikö nyt vaan ole hyvä nauttia täysin rinnoin niistä pienemmistä voitoista ja ilonhetkistä?
Itse oikein tiedostin putoamisen jälkeen kuinka paljon vitutti se, että en niistä hetkittäisistä ilonhetkistä taaskaan osannut tarpeeksi nauttia, kun "mitään ei ole vielä ratkennut". Se kuusinollahan olisi ollut kauden kohokohta, mutta en oikein yhtään osannut nauttia siitä kun "kaikki on vielä kesken" ja vielä tässä voidaan pudota. Pudottiinkin, ja nyt ei sitten tullut minulle mitään ilonhetkeä. Mitään en siitä hyötynyt, että en tuosta voitosta erityisemmin iloinnut.
Varsin tapparalaista viihteestä "nauttimista" tämä paskajäykkänä ja ilmeettömänä patsaana koko playoffit/koko kauden jäpittäminen siihen asti, että pudotaan/voitetaan mestaruus. (meidän tapauksessa pudotaan)
Pitäisi osata elää enemmän hetkessä, eikä vaan odotella kauden viimeiseen peliin asti. Suurien tunteiden, ennen kaikkea positiivisten, vuoksi itse olen tähän lajiin rakastunut, mutta eihän sellaisia tule ollenkaan, jos aina voitonkin hetkellä vain muistuttaa itselleen, että "eihän vielä ole mitään ratkennut, eikä ennenkään ole kuitenkaan mestaruutta voitettu". Juuri sillä hetkellä, sen 6-0-voiton jälkeen, oltiin kuninkaita. Yhtään sen matalammalta eivät pudonneet ne (me) asioiden mennessä sitten sen jälkeen viistoon, jotka eivät asiaa juhli ollenkaan. Pelaajilla tietysti täytyy keskittyminen säilyä, mutta kyllä faneilla on oikeus juhlia silloin kun näyttää hyvältä tai voitetaan, vaikka kuinka olisi vielä mahdollista tai todennäköistäkin, että loppujen lopuksi "ei tänäkään vuonna".